МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Потенціометричне титрування заліза діхроматом каліюМета роботи: визначити концентрацію солі заліза(ІІ) методом потенціометричного титрування. Іони заліза(ІІ) характеризуються відновними властивостями (Е0=0,77 В), тому у розчині легко окислюються такими окисниками, як Cr2O72–, VO3–, MnO4– та інші. Сумарна реакція взаємодії з біхроматом калію має вигляд: 6FeSO4 + K2Cr2O7 + 7H2SO4 = 3Fe2(SO4)3 + Cr2(SO4)3 + K2SO4 + 7H2O або у іонному вигляді: 6Fe2+ + Cr2O72– + 14H+ = 6Fe3+ + 2Cr3+ + 7H2O. У якості індикаторного використовують електрод з інертного металу, потенціал якого буде залежати від концентрації іонів у розчині як описано у розділі 4.2.3.1 пункт 2) та на кривій титрування буде спостерігатися один стрибок титрування. У реальних системах, що необхідно проаналізувати, іони заліза знаходяться у трьохвалентному стані, тому їх спочатку відновлюють станум(ІІ) хлоридом, додаючи до гарячого досліджуваного розчину, підкисленого HCl. Розчин буде містити іони Fe2+ та надлишок іонів Sn2+, таким чином на кривій титрування біхроматом калію буде спостерігатися два стрибки титрування: перший обумовлений окисненням Sn2+ до Sn4+, другий – Fe2+ до Fe3+. Обладнання та реактиви 1. Потенціометр. 2. Платиновий та хлорсрібний електроди. 3. Розчини солі Мора та K2Cr2O7, 0.1 моль-екв/л. 4. Сульфатна кислота, 1:4. 5. Бюретка, мірні стакани та циліндри, хімічні стакани на 100 мл. 6. Магнітна мішалка. Методика виконання роботи У викладача отримують хімічний стакан, що містить розчин з невідомою кількістю Fe2+. Додають приблизно 25 мл розчину сульфатної кислоти та дистильовану воду (≈25 мл). Опускають у розчин магнітну мішалку та занурюють закріплені на штативі електроди таким чином, щоб вони не торкались мішалки на дні стакану. Після додавання кожної порції титранту K2Cr2O7 (0,2 мл) вимірюють значення ЕРС та заносять до таблиці. Будують криві титрування та знаходять точку еквівалентності як показано у розділі 4.2.3.2. , де – об’єм точки еквівалентності.
|
||||||||
|