Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Становлення та розвиток маркетингу в Україні

Виділяють три етапи розвитку маркетингу в Україні:

1) до маркетинговий;

2) період активного (в той же час стихійного) зародження маркетингу;

3) період становлення професійного маркетингу.

До маркетинговий період охоплює функціонування українських підприємств до 19991 року і характеризується слабким розвитком процесів обміну. Відділів маркетингу на вітчизняних підприємствах не існувало. Деякі функції маркетингу, пов’язані з розробкою товару, формування асортименту і збутом продукції виконувалися відповідними функціональними підрозділами підприємства (технологічний, конструкторський, відділ збуту).

Період активного зародження маркетингу почався після 1991 року і продовжувався до кінця 90-х років. Відбувалося перетворення відділів збуту у відділи маркетингу або створення спеціальних підрозділів для реалізації функцій маркетингу. З 1992 року у вузах починає викладатися дисципліна «Маркетинг» та підготовка фахівців за спеціальністю «Маркетинг». У 1007 році відбулося створення Української асоціації маркетингу (УАМ).

Період становлення професійного маркетингу почався з кінця 90-х років і характеризується підвищенням професійного інтересу до маркетингу, як провідної функції менеджменту підприємства і посиленням значущості маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування. Підвищується інтерес до професійної літератури з маркетингу. Створюють професійні асоціації з окремих функцій маркетингу.

 




Переглядів: 4670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості американського та європейського підходів до маркетингу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.