МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
На початку ХХІ ст.
Завдання: 1. Порівняйте графічно кількість наявного населення України, провідних країн світу та країн-сусідів на початку ХХІ ст. й на даний час (на основі додатку 1). Проаналізуйте отримані результати. 2. Відобразіть графічно динаміку кількості наявного і постійного населення України (усього, міського, сільського) з початку ХХІ ст. і до сьогодні (на основі додатку 2). Проаналізуйте графік. 3. Відобразіть на карті сучасну кількість наявного населення України (в розрізі адміністративних регіонів) та їх зміну порівняно з початком ХХІ ст. (на основі додатку 3). Проаналізуйте територіальні особливості динаміки кількості і щільності населення. Додаткове завдання: 4. Відобразіть на карті сучасну кількість наявного населення Львівської області (в розрізі адміністративних районів та міст обласного значення)та його зміну порівняно з початком ХХІ ст. (на основі додатку 4). проаналізуйте територіальні особливості динаміки наявного населення Львівської області на початку ХХІ ст. (5 балів).
Додаток 1 Кількість наявного населення України, країн сусідів та провідних держав світу в 2001 р. і 2011 р. (млн. осіб)
Джерело: Населення України за 2011 рік [Демографічний щорічник]. – К: Держкомстат, 2012. – 444 с.
Додаток 2 Динаміка кількості населення України в 2001–2012 рр. (тис. осіб)
Додаток 3 Кількість наявного населення адміністративних регіонів України в 2001 р. і 2011 р. (тис. осіб)
* тут і далі м. Севастополь разом з населеними пунктами, що підпорядковані міськраді міста Джерело: Населення України за 2011 рік [Демографічний щорічник]. – К: Держкомстат, 2012. – 444 с. Всеукраїнськийпереписнаселення 2001 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrcensus.gov.ua/
Додаток 4 Кількість наявного населення районів і міст обласного значення Львівської області в 2001 р. і 2011 р. (тис. осіб)
* разом з населеними пунктами, що підпорядковані міськраді міста. Джерело: ГУСуЛО [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.lv.ukrstat.gov.ua/ukr/bank/stbank.php
Практична робота № 2(10 балів)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|