Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Валовий туристичний продукт

Валовий туристський продукт— сумарний об'єм товарів і послуг, вироблюваних (споживаних) у сфері туризму. У вартісному виразі туристський продукт оцінюється двома способами:

а) як сума витрат туристів (туристських витрат);

б) як сума витрат на виробництво туристського продукту

Валовий туристський продукт як дохід включає:

- всю зарплату, яка є частиною виручки від виробництва туристських товарів і послуг. Сюди відноситься також надання позики (кредиту);

- виручку від здачі в арендувати кімнат, апартаментів і т. д.;

- відсотки, які одержують туристські підприємства за та, що надають позику грошей (наприклад, відсотки за зберігання грошей в банку на депозитному рахунку);

- прибуток — те, що залишається після того, як були зроблені витрати на виробництво туристського продукту і послуг. Витрати віднімаються з виручки від реалізації туристських товарів і послуг. Результат може бути і негативним, якщо підприємство одержує збитки. Частина доходів може не повернутися до власника, але при цьому залишитися в туристському бізнесі для подальшого використовування. Саме ця частина і розглядається як дохід.

Валовий туристський продукт як сума витрат на виробництво туристського продукту включає витрати на;

- туристське споживання (всі туристські витрати на покупку товарів і послуг);

- приватні туристські інвестиції, що включають загальну кількість витрат, які зроблені при здійсненні нових капіталовкладень, і витрати приватного сектора для поліпшення структури туризму. Сюди включені зміни в потоці продуктів, які проводить туристський бізнес;

- придбання туристських товарів і послуг, зроблені державою;

- туристський експорт мінус імпорт. В цій категорії загальний об'єм витрат на експорт туризму з країни повинен бути доданий до валового туристського продукту. І, навпаки, загальний об'єм імпорту турпродукта повинен відніматися з валового туристського продукту.

Таким чином, дохід від туризму у вартісному виразі рівний витратам на виробництво туристського продукту:

ТД = ТП - КП + ГС

де ТД — туристський дохід, ТП — туристський продукт, КП - непрямі платежі, ГС — державні субсидії.

При визначенні валового туристського продукту необхідно враховувати наступні обставини:

1. Ліквідація боргів розглядається як зменшення туристських засобів. Погашення боргів розглядається як частина витрат по формуванню туристських засобів. Хоча ці витрати і є частиною доданої вартості, але вони не включаються в дохід, оскільки гроші не повертаються для використовування в туристському бізнесі. В результаті них необхідно враховувати як відсоток на погашення різних боргів.

2. Непрямі податки відносяться до числа туристських товарів і послуг. Тому при підсумовуванні витрат, які були зроблені при виробництві туристського продукту, щоб зробити їх рівними доходу, необхідно частину доходу додати до непрямих податків для погашення боргів.

Для посилення виробничої активності економіки туризму засобу, які були витрачені для виробництва туристського продукту, повинні бути направлений на створення нового туристського продукту, тобто на диверсифікацію туристського виробництва.

 




Переглядів: 1844

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура туристичного продукту | КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.