МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Складіть порівняльну таблицю органів управління суспільством (державою) в Афінах на різних етапах розвитку.
7. Якою за формою державного правління була Стародавня Спарта? 8. На які суспільні верстви поділялося населення Стародавньої Спарти? 9. Назвіть органи влади та управління рабовласницької Спарти та їх повноваження. 10. Зробіть спробу виявити позитивне і негативне у державному ладі Афін. 11. Які соціальні та політичні реформи запровадив Солон? 12. Порівняйте особливості розвитку держави у Стародавній Спарті та Афінах.
13. Вкажіть, які з наведених понять і визначень відповідають одне одному. Заповніть таблицю, наведену в кінці питання.
Тести – тренінги: 1. Щодо кого у Афінській державі застосовувався остракізм: а) кримінальних злочинів; б) зрадників держави; в) неплатоспроможних боржників; г) громадян, які становили небезпеку для демократичного устрою держави. 2. Як називалися перші форми державності у Стародавній Греції: а) номи; б) різноплемінний союз; в) міста – поліси; г) жодна з перелічених. 3. Накладення атімії означало: а) позбавлення громадянства; б) перетворення вільної особи на раба; в) надання волі рабу; г) смертну кару. 4. Ареопаг в Афінах був органом: а) судової влади; б) законодавчої влади; в) виконавчої влади; г) військової влади. 5. Назвіть збірник права Афінської держави, укладений для розрядки напруги між аристократією та демосом: а) Закони Драконта; б) Закони Солона; в) Артхашастра; г) правильно все вищевикладене. 6. Які з перелічених органів влади було створено Клісфеном: а) Рада 500; б) Рада 400; в) Рада старійшин; г) Колегія 10 стратегів. 7. Криптії – це: а ) ритуал жертвоприношення; б) масове убивство спартанцями ілотів; в) спільні трапези; г) суд над кримінальними злочинцями. 8. Клер Стародавньої Спарти – це: а) земельна ділянка; б) орган державної влади; в) грошова одиниця; г) військова одиниця. 9. Типова форма держави для античності: а) місто-держава; б) поліс; в) племений союз; г) жодна з перелічених. 10. Остаточне утвердження демократичних основ Афін пов’язане з реформами: а) Солона; б) Перікла; в) Єфіалта; г) Клісфена. 11. Верховним власником землі у Спарті була: а) герусія; б) апела; в) держава; г) колегія ефорів. 12. Які із перелічених суспільних верств відповідають суспільному ладу Афінської держави? а) державні раби; б) метеки; в) ілоти; г) періеки. Схеми
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|