МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Незвичайні реакції на лікарські препарати у хворих із спадковими захворюваннями(за Ю.І. Бажора, 2003)
При спадкових метгемоглобінеміях у крові хворих концентрація метгемоглобіну підвищена до 30 % замість 1 % в нормі. Причини метгемоглобінемії — аномалії гемоглобіну (автосомно-домінантний тип спадкування) або зниження активності метгемоглобінредуктази (автосомно-рецесивний тип спадкування). При метгемоглобінеміях слабкі окислювачі (метиленовий синій, аскорбінова кислота, сульфаніламіди, нітрогліцерин, ПАСК, хінін та ін.) спричинюють перетворення нормального гемоглобіну на метгемоглобін. У хворих виникає виражений ціаноз, метгемоглобінемія зберігається до 12 год. Одне із наслідків мегемоглобінемії — виражена стійкість до дії синильної кислоти і її солей. Хворі можуть без особливих наслідків прийняти дозу ціаніду К, яка в 40 разів перевищує смертельну. Екогенетика і фармакогенетика є одним із найперспективніших напрямів сучасної профілактичної медицини. Визначення індивідуальних особливостей метаболізму ксенобіотиків дасть можливість рекомендації оптимального харчування, підбору адекватної лікарської терапії, стане одним із критеріїв вибору професії.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|