Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Керування асинхронними двигунами у функції часу

Заняття № 5

Принципи автоматичного керування електроприводами. Схеми керування асинхронними двигунами з короткозамкненим ротором

В умовах сільськогосподарського виробництва здебільшого автоматизують керування пуском і гальмування асинхронних електродвигунів.

При пуску і гальмуванні з часом змінюються значення струмів у колах статора і ротора, обертаючий момент, швидкість обертання та інші параметри двигуна. Підтримувати величину цих параметрів в заданих межах можна відповідним перемиканням електричних кіл, зміною опору пускових і гальмівних резисторів, регулюванням напруги живильної електромережі та іншими способами. Керу­вання пуском і гальмуванням асинхронних двигунів переважно здійснюється у функції часу, струму або швидкості.

Керування асинхронними двигунами у функції часу

Керування у функції часу полягає в тому, що перемикання електричних кіл, зміну опору пускових і гальмівних резисторів, підвищення або зниження напруги здійснюють в пев­ний час, коли параметри двигуна (струм, момент, швидкість та ін.) досягають заданих значень. Час контролюється за допомогою реле часу з відповідними витримками часу. Керування у функції часу можливе для усіх типів двигунів і на практиці найбільш поширене.

Рис. 1. Принципіальна електрична схема керування пуском асинхронного двигуна з фазним ротором у функції часу

Керування пуском асинхронного двигуна з фазним ротором у функції часу (рис. 1) здійснюють так. Натисканням на кнопку «Пуск» SВ2подають напругу на котушку лінійного контактора КМ1.Він спрацьовує і своїми головними замикаючими контактами вмикає обмотку статора двигуна в електричну мережу, а допоміжним замикаючим контактом шунтує кнопку SВ2і подає напругу на котушку реле часу КТ1.Двигун розганяється при ввімкненому в коло ротора блоці пускових резисторів R1...R6.Реле часу КТ1 спрацьовує і своїм замикаючим контактом з видержкою часу подає напругу на котушки контактора прискорення КМ2 та реле часу КТ2,внаслідок чого вони спрацьовують. При спрацюванні контактора КМ2 замикаються його головні замикаючі контакти і закорочують перший ступінь блока резисторів R1...R3. Двигун продовжує розганятися при зменшеному опорі роторного кола. При спрацюванні реле КТ2 з видержкою часу подається напруга на котушку контактора прискорення КМЗ. Він спрацьовує і своїми головними замикаючими контактами закорочує другий (останній) ступінь блока резисторів R4...R6,допоміжним замикаючим контактом переводить котушку контактора КМ3на саможивлення, а допоміжним розмикаючим контактом розмикає кола котушок контактора КМ2 та реле КТ1 і КТ2,позбавляючи їх живлення. Далі двигун розганяється при повністю закороченому блоці резисторів R1...R6до швидкості, що відповідає навантаженню на його валу.




Переглядів: 3230

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Керування асинхронними двигунами у функції струму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.