Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Актуальність теми

Міністерство охорони здоров’я України

Вищий державний начальний заклад України

«Українська медична стоматологічна академія»

 

«Затверджено»

на засіданні кафедри

соціальної медицини,

організації та економіки

охорони здоров’я з біостатистикою

та медичним правознавством

 

Завідувач кафедри

д.мед.н., професор __________Голованова І.А.

 

Протокол № ___ від «_____» _________ 20__р.

 

Методичні вказівки

для самостійної роботи студентів

під час підготовки практичного (семінарського) заняття.

 

Навчальна дисципліна Соціальна медицина та організація охорони здоров’я
Модуль № 1   Статистика здоров’я. Організація основних видів медичного забезпечення населення на сучасних його рівнях.
Курс IV
Факультет Медичний
 

 

Полтава 2014

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

З СОЦІАЛЬНОЇ МЕДИЦИНИ

для студентів 4-го курсу, що навчаються за спеціальностями

«Лікувальна справа» та «Педіатрія»

 

Дата Тема К-ть годин
  ЗГІДНО РОЗКЛАДУ Соціальна медицина та організація охорони здоров’я як наука. Предмет, методи, значення для практики охорони здоров’я.
Здоров’я населення як медико-соціальна проблема.
Медико-соціальні проблеми демографічних процесів. Методика вивчення та показників природного руху.
Методика вивчення та оцінка показників смертності немовлят.
Методика вивчення та оцінка показників загальної захворюваності.
Методика вивчення та оцінка показників захворюваності інфекційної, важливої неепідемічної, госпіталізованої.
Тенденції та особливості окремих видів захворюваності (соціально-значущі та небезпечні захворювання).
Організація різних видів медичної допомоги міському населенню.
Зміст та організація роботи закладів ПМСД.
Організація та зміст роботи лікаря загальної практики-сімейної медицини.
Організація та зміст роботи закладів охорони здоров’я, що надають вторинної та третинної медичної допомоги.
Методика обчислення та аналіз показників діяльності лікувального закладу за даними річного звіту.
Організація медичної допомоги сільському населенню.
Організація швидкої медичної допомоги (ШМД).
Підсумковий модульний контроль
    РАЗОМ

 

ТЕМА 1. СОЦІАЛЬНА МЕДИЦИНА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ЯК НАУКА. ПРЕДМЕТ, МЕТОДИ, ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

 

Актуальність теми

Соціальна медицина та організація охорони здоров'я це самостійна наука, яка вивчає здоров'я населення, фактори, що впливають на нього, науково обґрунтовує і розробляє заходи по збереженню і поліпшенню суспільного здоров'я, а також розробляє нові форми і методи організації і управління системою охорони здоров'я.

Як предмет викладання соціальна медицина і організація охорони здоров'я включає в себе історію виникнення і розвитку соціальної медицини і організації охорони здоров'я, медичну (біологічну) статистику, здоров'я населення, організацію і управління охороною здоров'я.

Вивчення та засвоєння цього предмету має велике значення для майбутніх лікарів різних фахів, яким в процесі своєї практичної діяльності необхідно буде аналізувати стан здоров'я своїх пацієнтів, діяльність закладів охорони здоров'я, вирішувати задачі пов'язані з охороною здоров'я населення.

Усі ці питання розглядаються у запропонованій темі заняття.

2. Конкретні цілі:

· Визначення поняття «соціальна медицина та організація охорони здоров'я».

· Визначити предмет, методи та значення науки для практики охорони здоров’я населення.




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Указатель имен | Базові знання, вміння, навички (міждисциплінарна інтеграція).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.