МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Дослід 2. Взаємодія оцтової кислоти з магніємУ пробірку налийте 1 мл розведеної оцтової кислоти та додайте трохи порошку магнію або магнієвих ошурок. Опишіть спостереження. Складіть рівняння відповідної хімічної реакції в молекулярній формі; повній та скороченій іонних формах. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дослід 3. Взаємодія оцтової кислоти з натрій гідроксидом У пробірку налийте 1 мл розчину натрій гідроксиду та додайте 2-3 краплі фенолфталеїну. До забарвленого розчину краплями додавайте розчин оцтової кислоти до знебарвлення розчину. Опишіть спостереження. Складіть рівняння відповідної хімічної реакції в молекулярній формі; повній та скороченій йонних формах. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дослід 4. Взаємодія оцтової кислоти з солями У пробірку з розчином оцтової кислоти додайте сіль кислоти, слабкішої, ніж оцтова, наприклад карбонат натрію чи кальцію (крейда). Опишіть спостереження. Який газ виділяється? Складіть рівняння відповідної хімічної реакції в молекулярній формі; повній та скороченій йонних формах. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дослід 5. Дія більш сильних кислот на солі карбонових кислот У пробірку з розчином натрій ацетату добавте декілька крапель хлоридної кислоти. Що спостерігаєте? Напишіть молекулярне та йонні рівняння реакцій. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дослід 6. Якісна реакція на оцтову кислоту(утворення і гідроліз ферум (ІІІ) ацетату). Атом Гідрогену карбоксильною групи карбонових кислот здатний заміщуватися на атом металу при взаємодії з лужними металами ,їх оксидами та лугами, в результаті чого утворюються відповідні солі. Ця реакція найбільш ілюстративна, оскільки утворюються забарвлені осади солей. В пробірку вносять 2 мл розчину СН3СООН і краплинами додають насичений розчин FeCl3. Суміш забарвлюється в темно-червоний колір. Під час її нагрівання утворюється драглистий бурий осад ферум(ІІІ) гідрогенацетату. Потім відбувається його гідроліз. Напишіть відповідні рівняння реакцій. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дослід 7. Добування вищих жирних кислот з їхніх солей В пробірку вносять 2-4 мл 1% розчину мила і краплями добавляють розчин з масовою часткою сульфатної кислоти 10%. Натрієві солі ВЖК руйнуються і верхні шари суміші пробірки заповнюються пластівцями ВЖК. Через деякий час пластівці тверднуть і перетворюються на суцільний шар. Тверде мило, яке є натрієвими солями стеаринової і пальмітинової кислот, під дією сульфатної кислоти розкладається до відповідних ВЖК. Напишіть відповідні рівняння реакції.
______________________________________________________________
|
||||||||
|