Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОЗВ'ЯЗАННЯ АЛГЕБРАЇЧНИХ ТА ТРАНСЦЕНДЕНТНИХ РІВНЯНЬ

 

Мета роботи

 

Застосування чисельних методів розв'язання нелінійних рівнянь у різноманітних практичних задачах. Аналіз результатів.

 

1.2 Організація самостійної роботи

 

До лабораторної роботи вивчити теоретич­ний матеріал щодо розв'язання та аналізу алгебраїчних та трансцендентних рівнянь. З'ясувати сутність етапів відокремлення коренів будь-якого рівняння та їх уточнення з використанням методів: хорд, дотичних, комбінованого, модифікованого Ньютона, ітерацій.

 

Склад лабораторного устаткування

 

Лабораторна робота виконується на обчислювальному комплексі, у складі якого: локальна обчислювальна мережа комп'ютерів типу IВМ РС, ОС Windows 2000/XP.

 

Порядок виконання роботи

 

1. Вибрати варіант індивідуального завдання з табл.1.1 згідно з номером студента у списку групи

 

Таблиця 1.1 Варіанти індивідуальних завдань

№ варіанта Рівняння Метод
x3 – 2x2 -11x +12 = 0 Хорд, ітерацій
x3 – 4x2 +x +6 = 0 Дотичних, ітерацій
x3 + 2x2 - x -2 = 0 Модифікований Ньютона, ітерацій
x3+ 2x2 - 9x -18 = 0 Комбінований, ітерацій
x3 + 3x2 - 4x -12 = 0 Ітерацій, дотичних
x3 – 3x2 - x +3 = 0 Хорд, ітерацій
x3 –7x + 6 = 0 Дотичних, ітерацій
x3 – x2 - 14x +24 = 0 Ітерацій, комбінований
x3 + 4x2 + x – 6 = 0 Модифікований Ньютона, ітерацій
x3 – x2 - 10x – 8 = 0 Комбінований, ітерацій
x3 + x2 - 4x -4 = 0 Хорд, ітерацій
x3 + 5x2 - x - 5 = 0 Комбінований, ітерацій
x3 – 7x2 + 36 = 0 Ітерацій, хорд

Продовження табл.1.1.

x3 + 2x2 - 19x – 20 = 0 Комбінований, ітерацій
x3 + 4x2 - 7x – 10 = 0 Ітерацій, дотичних
x3 + 5x2 - 8x – 12 = 0 Ітерацій, модифікований Ньютона
x3 – 13x – 12 = 0 Дотичних, ітерацій
x3 + 4x2 - 19x +14 = 0 Хорд, ітерацій
x3 + 7x2 - 6x - 72 = 0 Модифікований Ньютона, ітерацій
x3 – 8x2 + 5x +14 = 0 Хорд, ітерацій
x3 + 7x2 + 4x – 12 = 0 Комбінований, ітерацій
x3 – 6x2 + 5x +12 = 0 Ітерацій, комбінований
x3 + 6x2 - 9x – 12 = 0 Дотичних, ітерацій
x3 + 11x2 + 20x - 32 = 0 Модифікований Ньютона, ітерацій
x3 – 5x2 - 22x – 16 = 0 Дотичних, ітерацій

2. Виконати процедуру відокремлення коренів, виділити відрізки, що вмішують по одному кореню.

3. Розробити алгоритм пошуку коренів рівняння для заданого методу і запрограмувати. За допомогою розробленої програми здійснити процедуру уточнення коренів рівняння.

4. Задаючись річними значеннями точності розв'язку, оцінити для кожного з них витрати обчислювальних ресурсів (кількість кроків методу, кількість отриманих наближень та ін.)

5. Побудувати графік залежності використаного ресурсу (кількості кроків методу, кількості наближень до розв'язку) від заданої точності. Провести аналіз отриманого графіка.

6. Зробити висновки з роботи, оформити індивідуальний звіт.

 




Переглядів: 791

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ | Зміст звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.