МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РОЗВ'ЯЗАННЯ АЛГЕБРАЇЧНИХ ТА ТРАНСЦЕНДЕНТНИХ РІВНЯНЬ
Мета роботи
Застосування чисельних методів розв'язання нелінійних рівнянь у різноманітних практичних задачах. Аналіз результатів.
1.2 Організація самостійної роботи
До лабораторної роботи вивчити теоретичний матеріал щодо розв'язання та аналізу алгебраїчних та трансцендентних рівнянь. З'ясувати сутність етапів відокремлення коренів будь-якого рівняння та їх уточнення з використанням методів: хорд, дотичних, комбінованого, модифікованого Ньютона, ітерацій.
Склад лабораторного устаткування
Лабораторна робота виконується на обчислювальному комплексі, у складі якого: локальна обчислювальна мережа комп'ютерів типу IВМ РС, ОС Windows 2000/XP.
Порядок виконання роботи
1. Вибрати варіант індивідуального завдання з табл.1.1 згідно з номером студента у списку групи
Таблиця 1.1 Варіанти індивідуальних завдань
Продовження табл.1.1.
2. Виконати процедуру відокремлення коренів, виділити відрізки, що вмішують по одному кореню. 3. Розробити алгоритм пошуку коренів рівняння для заданого методу і запрограмувати. За допомогою розробленої програми здійснити процедуру уточнення коренів рівняння. 4. Задаючись річними значеннями точності розв'язку, оцінити для кожного з них витрати обчислювальних ресурсів (кількість кроків методу, кількість отриманих наближень та ін.) 5. Побудувати графік залежності використаного ресурсу (кількості кроків методу, кількості наближень до розв'язку) від заданої точності. Провести аналіз отриманого графіка. 6. Зробити висновки з роботи, оформити індивідуальний звіт.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|