Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІНТЕРПОЛЯЦІЯ ФУНКЦІЙ У МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЯХ СКЛАДНИХ ОБ'ЄКТІВ І СИСТЕМ

Мета роботи

Набуття практичних навичок інтерполяції функцій в моделях складних об'єктів і систем. Вибір та порівняльний аналіз способів розв'язання задачі інтерполяції функцій.

3.2 Організація самостійної роботи

 

Для виконання роботи необхідно вивчити теоретичний матеріал теми «Інтерполяція функцій» за конспектом лекцій та [1,2].

Розробити алгоритм процедури інтерполяції довільної функції за наявними вихідними даними.

Склад лабораторного устаткування

 

Лабораторна робота виконується на обчислювальному комплексі, у складі якого: локальна обчислювальна мережа комп'ютерів типу IВМ РС, ОС Windows 2000/XP.

Порядок виконання роботи

 

1. Вибрати з табл. 3.1 варіант вхідних даних до роботи згідно з номером у списку групи. На відрізку [a,b] одержати таблицю значень функції y=f(x) у рівновіддалених точках xi=a+i*h; i = 0,1,2, …,10; h=(b-a)/10.

2. Користуючись правилами побудови поліномів Лагранжа, скласти поліном, що приймає в даних вузлах інтерполяції хі значення уі.

3. Використовуючи першу або другу інтерполяційну формулу Ньютона, обчислити приблизне значення функції в точках 4+0,021), (х7 - 0,0146).

4. Для виконання п.2,3 розробити програму однією з алгоритмічних мов.

5. Порівняти отримані результати інтерполяції. Результати занести в таблицю. Оформити індивідуальний звіт.

Зміст звіту

 

Звіт має містити:

1. Постановку задачі інтерполяції функції згідно з індивідуальним завданням.

2. Правила складання поліномів Лагранжа і Ньютона.

3. Результати роботи програми.

4. Результати порівняльного аналізу і висновки з роботи.

3.6 Контрольні запитання і завдання

 

1. Наведіть постановку задачі інтерполяції.

2. Викладіть схему розв'язання задачі інтерполяції за допомогою поліно­мів Ньютона та Лагранжа.

3. Дайте визначення кубічного сплайну.

4. Як розв'язати задачу інтерполяції за допомогою сплайну?

 

Таблиця 3.1 – Варіанти індивідуальних завдань

Вигляд функції y=f(x) Відрізок [a,b]
y=x2 + ln(x) [0.4, 0.9]
y=x2 - lg(2x+3) [0.5, 1.0]
y=x2 + ln(x) – 4 [1.5, 2.0]
y=(x-1)2 –0.5ex [0.1, 0.6]
y=(x-1)2 –e -x [1.0, 1.5]
y=x3 - sin(x) [0.6, 1.1]
y=4x - cos(x) [0.1, 0.6]
y=x2 - 3sin(x) [0.5, 1.0]
y=x - cos(x+2) [0.5, 1.0]
y=x2 - cos(x) [0.1, 0.6]
y=x2 - sin(x) [0.4, 0.9]
y=x2- cos(4x) [0.4, 0.9]
y=x-2cos(4x) [0.4, 0.9]
y=x - sin(x) [0.6, 1.1]
y=2x - cos(x) [0.1, 0.6]
y=x2 + ln(x+5) [0.5, 1.0]
y=0.5x2+cos(2x) [0.6, 1.1]
y=x2 –0.5e –x [0.1, 0.6]
y=x2 + lg(x) [0.4, 0.9]
y=x - lg(x+2) [0.5, 1.0]
y=x2 - lg(0.5x) [0.5, 1.0]
y=x3 - cos(2x+1) [0.1, 0.6]
y=x2 + cos(x/2+2) [0.1, 0.6]
y=x/2 - cos(x/2+4) [0.4, 0.9]

 

ЗАСТОСУВАННЯ ТА АНАЛІЗ МЕТОДІВ ЧИСЕЛЬНОГО ІНТЕГРУВАННЯ

 




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вміст звіту | Мета роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.