Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

 

1. Вибрати варіант індивідуального завдання з табл. 4.1 згідно з номером студента у списку групи.

Таблиця 4.1 Варіанти індивідуальних завдань

y=f(x) [a,b] y=f(x) [a,b]
y=2x4+x3-2х2 -3х+5 [0,2] y=-3x4 -x3-7х2+3 [0,2]
y=x4 - x3-4х2+х+6 [0,1] y=-x4+x3+2х2 -9х-2 [0,1]
y= -x4+3x3+2х2 –х-2 [0,2] y=5x4+x3+4х2 -7х-1 [0,2]
y= 4x4-2x3+2х2 -9х-1 [0,2] y=-2x4-x3+5х2 -8х-2 [0,2]
y=x4+5x3+3х2 -4х-1 [0,2] y=x4+x3+7х2 -3х-1 [0,2]
y=-2x4+4x3-3х2 -х+3 [0,2] y=-2x4-x3+4х2 -3х+1 [0,2]
y=5x4 -6x3+2х2 -7х+6 [0,1] y=-x4+x3+7х2 -6х-7 [0,1]
y=x4+x32 -4х+2 [0,1] y=2x4+3x3-8х2 +5х+1 [0,1]
y=-2x4+x3+4х2 +х-6 [0,3] y=-6x4+5x3+7х2 +4х-2 [0,2]
y=6x4-x32 -10х-8 [0,1] y=4x4+4x3-6х2 +5х+12 [0,1]
y=-4x4-x32 -4х-4 [0,2] y=7x4-x3+6х2 -9х-12 [0,3]
y=3x4+x3+5х2 –х-5 [0,2] y=x4+2x32 +20х-3 [0,2]

2. Користуючись навичками інтегрування, обчислити інтеграл

 

в елементарних функціях та отримати точний розв'язок задачі.

3.Розробити алгоритм методу чисельного інтегрування за допомогою формул трапецій та Симпсона і запрограмувати засобами однієї з алгоритмічних мов. За допомогою розробленої програми знайти два значення інтегралу (5.1) відповідно за допомогою формул трапецій та Симпсона.

4. Задаючись різними значеннями параметра закінчення ітераційного процесу в процедурі чисельного інтегрування, виконати п.2 декілька разів. У кожному випадку оцінити похибку інтегрування двома способами:

- як модуль різниці між точним та наближеним значеннями інтегралу;

- користуючись відповідними формулами для похибок формул трапецій та Симпсона.

Результати обчислювальних експериментів занести в таблицю.

5.Зробити висновки з роботи, оформити індивідуальний звіт.

 




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета роботи | Зміст звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.