МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відповідальність за порушення валютного законодавства.Валютний контроль — це комплекс адміністративних заходів, спрямованих на стримування вивезення і стимулювання повернення валютних коштів у країну. Валютний контроль може поширюватись як на всі операції, передбачені платіжним балансом країни, так і на їх частину. Як правило, він поширюється на рух капіталів для захисту стабільності грошової системи та валютних резервів у період реформування економіки і є одним із невід’ємних елементів перехідної економічної політики. Валютний контроль як інструмент стабілізації руху капіталів у малих відкритих економіках обмежує коливання процентних ставок та обмінних курсів, доки не буде сформовано розвинуту ринкову інфраструктуру і не стане можливим регулювати рух капіталів, а відтак і динаміку обмінного курсу, через вплив рівень процентних ставок. Обмежуючи рух капіталів, країна отримує можливість маневру для встановлення процентної ставки в інтересах реальної економіки, а не виключно для забезпечення цілей курсової політики або залежно від рівня процентних ставок за кордоном. До основних принципів валютного контролю належать: · монополія банків на здійснення валютних операцій; · необхідність виконання валютних операцій, яка має бути доведена · репатріація та обов’язковий продаж резидентами надходжень в іноземній валюті; · обов’язкова декларація закордон-Статут МВФ не суперечить принципам валютного контролю. Стаття VIII стосується лише зовнішніх платежів резидентів нерезидентам. Країна має право регулювати надходження в іноземній валюті та операції, які в подальшому можуть стати підставою для проведення зворотних платежів них авуарів; · заборона на експорт та імпорт платіжних засобів · ізоляція внутрішнього ринку національної валюти від зовнішнього (резидентам забороняється надавати та брати позики в національній валюті у нерезидентів); · заборона компенсацій та арбітражних операцій · контроль за грою на термінах на валютному ринку · контроль за валютними позиціями комерційних банків. Слід зазначити, що валютний контроль має сенс тільки тоді, коли проводиться комплексно: ефективність контролю залежить від міцності його найслабшої ланки. Однак порушення норм валютного законодавства може потягнути за собою цивільно-правову, адміністративну i кримінальну відповідальність у відповідності до законодавства України. Ряд порушень визначений в Декреті Кабінету Міністрів України «Про систему валютного регулювання i валютного контролю» i за своїм змістом вказані в ньому санкції є заходами фінансового впливу на порушників правил валютних операцій. Фінансові правопорушення банків, інших кредитно-фінансових установ, резидентів i нерезидентів передбачені валютним законодавством. До них належать: • недотримання термінів розрахунків у валютних операціях, при виконанні зобов’язань за угодами тощо; • здійснення валютних операцій без генеральної чи індивідуальної ліцензії Національного банку України; • незаконне приховування в інших державах валютних цінностей, що належать резидентам; • невиконання уповноваженими банками доручень резидентів щодо купівлі i продажу іноземної валюти; • невиконання резидентами встановлених вимог до продажу валютних коштів, що надійшли на їх рахунки; • невиконання уповноваженими банками функції валютного контролю; • несвоєчасне подання, приховування або перекручення звітності про валютні операції та iнше. За вказані вище порушення передбачені такі санкції: • штраф в розмірі, еквівалентному вартості валютних цінностей, на суму яких відбулось порушення; • штраф в сумі, що встановлюється Національним банком України; • пеня; • позбавлення ліцензії Національного банку України: • виключення з Республіканської книги реєстрації банків та інших кредитно-фінансових установ. Конкретні види правопорушень та відповідальність за них передбачені в Декреті Кабінету Міністрів України «Про систему валютного регулювання i валютного контролю» (ст. 16), Законі України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземних валюті» та в інших актах7 .
|
||||||||
|