МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Базові умови «Інкотермс-2010»
І група — Е, складається із однієї базисної умови EXW — франко-завод (Ex works), що означає — імпортер одержує товар на складі експортера, і усі витрати та ризики витрати товару несе імпортер — покупець. Отже ці умови найбільш сприятливі для експортера, оскільки він не відповідає за навантаження товару на наданий імпортером транспортний засіб та за очистку товару від мита на експорт. II група — F (FCA, FAS, FOB) — експортер повинен доставити товар у пункт, що визначений імпортером для перевезення. Отже витрати та ризики переходять до імпортера після передачі товару у опікування перевізнику або у порт відвантаження. Ці умови передбачають, що в обов’язки покупця входить вибір перевізника, укладання з ним договору перевезення. Причому умови FCA — франко-перевізник — використовуються для перевезення будь-яким видом транспорту. При імпорті продукції пріоритет має договір на умовах FOB (FOB — Free on board (вільно на судні). III група - C (CFR, CIF, CPT, CIP) - експортер зобов’язаний доставити товар у пункт призначення, але не несе відповідальність у разі його загибелі після відправлення на судно, тобто після відправлення його з країни експортера. Отже за контрактами на С-умовах експортер звільняється від відповідальності та ризику з моменту передачі товару перевізнику у своїй країні, хоч і зазнає втрат на доставку товару у країну покупця. Вітчизняні експортери при укладені контрактів надають перевагу умовам CIF (CIF — Cost, Insurance, Freight (ціна, страхування, фрахт). За цих базисних умов експортер за власний кошт зобов’язаний поставити товар із документами, що підтверджують його відповідність вимогам контракту, упакувати товар, зафрахтувати судно до місця призначення; отри-мати експортну ліцензію та виконати митні формальності; за-вантажити товар на судно; повідомити імпортера і передати йому повний комплект документів. IV група- D (DAT, DAP, DDP) - експортер несе всі витрати й ризик щодо доставки товару до місця призначення. Загалом умови групи D найбільш привабливі для імпортера, оскільки експортер-продавець зобов’язаний доставить товар у визначене місце та взяти на себе всі витрати та ризики щодо поставки товару. Тому контракти на D умовах відносяться до групи «доставкових контрактів», тоді як контракти на С умовах називаються відвантажувальними контрактами. Підсумовуючи аналіз Інкотермса, слід зауважити, що з переходом від групи Е до D зростають зобов’язання експортера та зменшуються імпортера. Варто зазначити, що в залежності від використованого засобу перевезень суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності використовують ті чи ніші базові умови поставки (див. рис. 4.1).
Рис. 4.1. Базові умови поставки, вибрані в залежності від виду транспорту
Варто зазначити, що вірний вибір базових умов поставки впливає на прибутковість зовнішньоекономічної операції та зумовлює її ефективність.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|