МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 9. Функціонування сучасних політичних систем та перспективи розвитку сучасного світу.Політичні реальності сучасного світу. Класифікація сучасних політичних систем: їх багатогранність та тенденції розвитку. Сучасні класичні політичні моделі: парламентська, президентська, парламентсько-президентська, президентсько-парламентська. Політичні системи країн з обмеженою демократією: основні фактории формування та геополітичний вимір. Типологія політичних моделей країн з обмеженою демократією. Головні соціально-політичні тенденції розвитку сучасного світу: рівність і свобода; динаміка партійних систем; взаємодія базових принципів соціалізму та капіталізму; дихотомія політичних режимів; динаміка держави та громадянського суспільства. Становлення та розвиток політичної системи незалежної України. СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для базових напрямів загальною кількістю 108 годин, аудиторною – 36 годин)
Теми семінарських занять
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|