Що є важливою складовою частиною загальної стратегії роздрібної торгівлі?
1. Асортиментна політика
271. Перелік товарів, який представлений для продажу в торговельній мережі є асортиментом:
1. Товарним
272. Процес підбору та встановлення номенклатури товарів, що відповідають попиту покупців і забезпечують високу продуктивність роботи торговельного підприємства є :
1. Формуванням асортименту
273. Кількість асортиментних груп, підгруп, видів, різновидів, найменувань – це:
1. Широта асортименту
274. Забезпечення відповідності асортименту товарів характеру і особливостям попиту населення, визначення оптимальної широти і глибини асортименту – це:
1. Принципи формування товарного асортименту
Яке із завдань не відноситься до формування асортименту товарів?
1. Вивчити асортиментну політику
Як називаються фактори, що визначають чисельність населення в зоні діяльності підприємства, його віковий, статевий склад, склад сім’ї?
1. Демографічні
277. Забезпечення постійного асортименту товарів усіх груп, підгруп, видів і різновидів у торговельній мережі називається:
1. Стійкістю асортименту
278. Забезпечення попиту населення, рентабельності, ширини, глибини і стійкості асортименту – це:
1. Принципи формування асортименту
279. Інструмент реалізації стратегічних та тактичних цілей підприємства шляхом зміни виробничого асортименту і кількості товару – це:
1. Асортиментна політика
280. Розподіл асортименту між підприємствами торгівлі регіону, установка групової структури торговельних одиниць – це: