МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Як називається попит, що формується остаточно в магазині в процесі безпосереднього ознайомлення покупців з товаром і його особливостями?1. Альтернативний
282. До етапів формування товарного асортименту відноситься:
1. Добір внутрішнього асортименту
283. Кількість видів і різновидів товарів у кожній підгрупі – це: 1. Глибина асортименту
284. Сталість асортименту, максимальне наближення до покупців товарів повсякденного попиту відноситься до: 1. Принципів формування товарного асортименту
285. Ознаки товарно-галузева, спільність споживчого призначення, частота попиту, складність асортименту відносяться до: 1. Асортименту в торговельних одиницях
286. Формування асортименту – це складний процес, який базується на: 1. Купівельному попиті та виробництві товарів
287. До принципів формування товарного асортименту не відноситься: 1. Розподіл асортименту між підприємствами
288. Процес підбору груп, видів і різновидів товарів за ознаками відповідно до попиту населення для його повного задоволення – це:
1. Формування асортименту
289. Набір товарів, що включає значну кількість підгруп, видів, різновидів, найменувань, що відрізняються індивідуальними ознаками – це асортимент: 1. Розгорнутий 290. Асортиментний перелік товарів не може бути: 1. Необов’язковим
291. Раціональність і ефективність формування товарного асортименту в торговельній мережі визначають такі показники: 1. Широта, глибина, стійкість товарного асортименту 292. Діяльність, спрямована на досягнення вимог раціонального асортименту, – це: 1. Керування асортиментом
Як називається перелік товарів, що включає всі їх види і різновиди, які реалізують через торговельну мережу? 1. Асортиментний
294. До принципів формування товарного асортименту не відноситься: 1. Збір відповідної документації по кожній групі
295. Встановлення визначеної кількості різновидів з кожного виду товарів та відображення особливостей попиту відноситься до: 1. Принципів формування товарного асортименту 296. Набір товарів, що виконують допоміжні функції і не відносяться до основного для даної організації – це: 1. Супутній асортимент
297. Керування асортиментом – це: 1. Діяльність, спрямована на досягнення раціональності асортименту
|
||||||||
|