Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОПРАЦЮВАННЯ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ

 

У системі різних форм навчально-виховної роботи у вищих навчальних закладах особливе місце належить лекції, коли викладач подає студентові основну інфор­мацію, навчає студента думати, аналізувати, допомагає опановувати ключові знання, спрямовує його самостійну роботу.

Робота студента по опануванню дисципліни починається зі слухання і записування лекції. Конспект лекції - це короткий тезисний запис головних положень матеріалу, що вивчається. Складання та вивчення конспекту - перший етап самостійної роботи студента над вивченням теми чи розділу. Конспект допомагає в раціональній підготовці до практичних та семінарських занять, у виконанні практичних завдань, складанні заліку, вказує напрямок і обсяг подальшої роботи з інформаційними джерелами.

Готуючись до лекції, студент повинен також опрацювати мате­ріал опорного конспекту лекцій з дисципліни, матеріал рекомендо­ваних підручників та навчальних посібників, інших інформаційних джерел. На лекціях висвітлюються лише основні теоретичні поло­ження та найбільш актуальні проблеми, тому більшість питань вино­ситься на самостійне опрацювання. Контроль за виконанням цієї підготовки здійснюється викладачем на кожному лекційному занятті шляхом індивідуального усного або загального письмового опитування студентів за питаннями наведеними наприкінці кожної теми.

ЗМ 1.1.Умови і фактори формування та використання туристських ресурсів України

ТЕМА 1 ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДЕРЖАВУ

В ході вивчення цієї теми студенти повинні з’ясувати і систематизувати відомості щодо географічного положення, площі та конфігурація території, кордонів України та загальні показники соціально-економічного розвитку держави.

Питання і завдання для самоперевірки:

1. Опишіть основні параметри конфігурації території держави.

2. Дайте порівняльну характеристику України по загальним показникам площі та кількості населення з іншими державами Європи.

3. Які визначні географічні точки знаходяться на території України.

Література

Основна: 8, 15-16

Додаткова: 1, 5 – 7, 9, 13 - 14

 

ТЕМА 2 ГЕОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТСЬКИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

В даній темі студенти узагальнюють існуючі передумови та їх вплив на формування туристських ресурсів: географічне положення, демографічна ситуація, природне середовище (рельєф України, мінерально-сировинної бази, клімат, внутрішні води, природні ресурси підземних вод, ґрунти, природна рослинність, тваринний світ, ландшафтна структура), господарський комплекс, місце і роль туризму в ньому. Також в даній темі подається стисла характеристика туристських ареалів за видами туризму: культурно – пізнавального, релігійного, оздоровчого, лікувального, екологічний, сільського зеленого, ділового, спортивних видів туризму, та в’їзного і внутрішнього та виїзного туризму.

Питання і завдання для самоперевірки:

1. Охарактеризуйте основні риси географічного положення України.

2. Охарактеризуйте транспортно-географічне положення держави, та визначить його вплив на розвиток туризму.

3. Як демографічна ситуація і розселення населення впливає на розвиток туризму в державі?

4. Проаналізуйте природні відмінності основних ландшафтних зон України. Як ці зміни впливають на розвиток туризму.

5. Дайте коротку характеристику місця і ролі туризму в господарському комплексі держави.

6. Назвіть ареали окремих видів туризму в Україні, ареали обслуговування в’їзних, внутрішніх та виїзних туристських потоків.

Література

Основна: 2, 5, 15

Додаткова: 5 – 9, 11, 13 – 16, 18




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.