МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Передачі з клиновими і поліклиновими ременями
Порядок розрахунку наступний: 1. За моментом на ведучому валу згідно табл.1 встановлюємо переріз ременя. Якщо в табл.1 можливе застосування 2-х перерізів, то розрахунок варто вести для обох варіантів з вибором за результатами розрахунку найбільш доцільного з них. 2. Задаємося діаметром ведучого шківа з залежності: (33) де - коефіцієнт, що залежить від типа ремінної передачі. Для клинових ременів нормального перерізу С = 38...42, для вузьких С = 20, для поліклинових ременів С = 30...32, для плоских ременів С = 53...65. Доцільно в заданих габаритах призначати як можна більшим, тому що при цьому знижується напруження згину в ремені, підвищується к.к.д. передачі і ресурс роботи ременів, зменшується окружна сила і підвищується корисне напруження і , у результаті чого число клинових ременів або число ребер поліклинового ременя зменшується. Діаметр заокруглюємо до стандартного значення по табл.3. 3. Визначаємо діаметр більшого шківа за формулою: (34) і округлюємо до стандартного значення: 4. Знаходимо дійсну кутову швидкість веденого шківа, рад/c: . (35) 5. Визначаємо окружну швидкість ременя, м/с: . (36) 6. Визначаємо фактичне передаточне відношення: 7. Задаємося міжосьовою відстанню за формулою: і перевіряємо її за формулами: (38) 8. Знаходимо довжину ременя: . (39) й заокруглюємо її до стандартного значення за табл. 5. 9. За стандартною довжиною визначаємо остаточну міжосьову відстань: (40) 10. Визначаємо мінімальну міжосьову відстань, необхідну для натягування ременя і найбільшу міжосьову відстань, необхідну для натягування ременя ан за формулами: (41) 11. Знаходимо кут обхвату на меншому шківі α. 12. Визначаємо корисне напруження Ko за формулою (21), а для вузьких ременів - за формулою (28), визначивши за формулою (26) еквівалентний діаметр шківа. 13. Визначаємо допустиме корисне напруження [K] за формулою (23). 14. Визначаємо окружну силу Ft за формулою (4). 15. Визначаємо число ременів за формулою (29), а для поліклинової передачі число ребер за формулою (30) і округлюємо до більшого цілого числа. 16. Знаходимо робочий коефіцієнт тяги за формулою (31) і коефіцієнт т за формулою (32). 17. За формулами (5), (3), (6), (7) визначаємо сили, що діють у передачі Fц, F1 F2, Fa, Fao. 18. Розробляємо конструкцію шківів.
|
||||||||
|