Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота 1.5

Встановлення якісного складу невідомої речовини

Мета роботи – застосовувати знання та вміння, набуті під час виконання практикуму з якісного аналізу, для здійснення важливого для практики аналізу конденсату авіаційного палива. Встановлення складу невідомої твердої речовини.

 

Основні теоретичні відомості

 

Визначення якісного складу речовини, якщо вона тверда (сіль, метал, сплав, гірська порода тощо) завжди починається з її підготовки до аналізу. Ці речовини подрібнюються до порошкуватого стану, після чого відбирається середня проба шляхом квартування. У випадку рідини (рідкі речовини та розчини) і газоподібних речовин проблем з відбором проб не виникає, оскільки вони є однофазними гомогенними системами. Визначається лише об’єм рідини або газу, який слід взяти на аналіз.

Для переведення середньої проби речовини у розчин наважку її послідовно обробляють холодною і гарячою водою, соляною, азотною, сірчаною, перхлоратною кислотами, звичайною або плавиковою царською горілкою, розчинами лугів, органічними розчинниками. При цьому складна речовина може розчинятися частково, тоді аналізують окремо так звані витяжки. Іноді доводиться вдаватися до сплавлення речовини з дисульфатами, содою, бурою тощо, з наступним розчиненням плаву.

Потім проводять попередні дослідження. Основними їх операціями є візуальний огляд, нагрівання в калильній трубці, проба на забарвлення полум’я газового пальника, одержання забарвлених перлин, випробуваня реакції водного розчину, дії окисників і відновників. У якості останніх використовують відповідно суміші KMnO4 – H2SO4 і KI – H2SO4.

Якщо попередні дослідження дають достатньо інформації про якісний склад речовини, то аналіз закінчують проведенням контрольних характерних реакцій. Як правило, це можливо лише при аналізі простих систем, наприклад, індивідуальних сполук. У більш складних випадках проводять повний аналіз, використовуючи систематичний хід аналізу.

 




Переглядів: 337

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ група аніонів | Порядок і рекомендації щодо виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.