МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Туризм Сінгапуру у дзеркалі міждержавних порівняньПротягом останніх 50 років туристичний сектор Сінгапуру зазнає чималих успіхів. Починаючи у 1960-х як молода галузь, вже зараз туризм є частиною життя країни. Заклади харчування, роздрібної торгівлі та сцени мистецтва набувають все більш різноманітних відтінків та масштабів, а розважальні заклади вважаються найкращими в регіоні. Завдяки туризму Сінгапур вважають динамічною країною із привабливим місцем для інвестицій. Крім того, туристична галузь перетворює країну на домівку, якою місцеві жителі можуть пишатися. Галузь туризму має потенціал для великого внеску в розвиток Сінгапуру. Таким чином, для посилення положення Сінгапуру як впевненого лідера світового класу для відпочинку та бізнесу необхідно розширити економіку, створити повноцінні робочі місця для сінгапурців та додати динамічний сектор послуг, маючи на увазі, що з кожним роком кількість вибагливих подорожуючих активно зростає, відбувається активізація регіонального конкурсу та повільніший ріст трудових ресурсів, а також потенційно більший вплив туризму на навколишнє середовище. Сінгапур відомий як один з найбільших економічних і торгових бізнес-центрів Азії, тому його щодня відвідують тисячі ділових людей. Тут проходять міжнародні виставки, семінари, конференції та зустрічі. Правда, українськими туристами країна освоєна ще недостатньо. Місцева влада стверджує, що до 2015 року країна прийматиме 17 млн. туристів щорічно, при цьому, як планують, витрати приїжджих мають зрости до 30 млрд. дол. на рік. Конкурентоспроможність серед країн світу. Країна Сінгапур є одним з найбільш відкритих, і, таким чином, конкурентних ринків у світі. У 2011 році Всесвітній банк включив Сінгапур в рейтинг країн для легкого ведення бізнесу, розмістивши його на перше місце, залишивши позаду Гонконг та Нову Зеландію [48]. Сінгапур також входить в 10-ку лідерів в Глобальному звіті конкурентоспроможності Всесвітнього економічного форуму, поступаючись Швейцарії, Німеччині, Австрії, Іспанії, Великобританії, США, Франції, Канаді та Швеції [19] (див. табл. 2.1.) в той час, як Україна знаходиться на 76-му місці.
Табл.2.1. Показники конкурентоспроможності країн світу в галузі туризму (2013 та 2011) Джерело: Всесвітній економічний форум Конкурентоспроможність серед країн АТР. Як видно з табл.2.2., Сінгапур займає лідируючу позицію в економічному рейтингу регіону і в той же час залишається на 10-ій позиції серед світових економік загалом. Слід зазначити, що такі позиції він підтримує вже протягом останніх трьох видань. Сінгапур має відмінну транспортну інфраструктуру, до якої входять наземна та повітряна транспортна інфраструктура, які відповідно розташовані на 2-му та 14-му місці в рейтингу світових інфраструктур світу.
Табл. 2.2. Показники лідерів туристичної конкурентоспроможності країн Азійсько-Тихоокеанського регіону, 2013. Джерело: Світовий економічний форум. Світові лідери за критеріями.Сінгапур посідає 2-е місце серед показників з високою якістю людських ресурсів, вважаючи, що у його розпорядженні є добре функціонуючі державні інститути, що, можливо, і не дивно, що Сінгапур посідає перше місце серед усіх країн завдяки політичному середовищу, нормам і правилам, що надзвичайно сприяє розвитку його туристичної галузі (політика сприяння іноземній власності та іноземним інвестиціям, високий рівень захищеності на права власності та лише деякі візові формальності та обмеження). Крім того, Сінгапур є однією з найбільш безпечних економік з точки зору безпеки та захищеності та має хорошу оцінку видів інфраструктури. Єдиний недолік – цінова конкурентоспроможність, що зводить нанівець підвищення цін на готелі та оподаткування. Згідно статистики Всесвітньо економічного форуму за 2013 рік, Сінгапур зберігає лідируючі позиції у сфері правил та регулювання політики. Ця країна, як і раніше, має найбільш сприятливі політичні умови для розвитку туристичного сектору, в тому числі активну політику на залучення іноземних інвестицій та розвиток сектору туризму, а також мінімум бюрократії для створення нового бізнесу. В списку країн з найкращим рівнем охорони і безпеки лідируючі місця займають європейські країни Фінляндія та Швейцарія, проте Сінгапур не є аутсайдером і в цьому списку та посідає 5-те місце, поступаючись Гонконгу, який зайняв 3-тє місце (див. табл. 2.3.). Вищезазначені країни мають надзвичайно низький рівень злочинності та насильства, отримуючи максимальну користь від ефективності регулювання поліції. Вони не надто переймаються загрозою тероризму, одночасно отримуючи користь від доріг, які є безпечними згідно міжнародних стандартів, та нараховують лише кілька смертей, викликаних дорожньо-транспортними пригодами (див. табл. 2.3.). Звіт Всесвітнього економічного форуму ще раз підтверджує, що найкращою наземною інфраструктурою володіють Гонконг, Швейцарія та Сінгапур (див. табл. 2.3.). Кожна зазначена країна має високоякісні дороги, залізниці та порти, кожна мережева інфраструктура яких характеризуються злагодженою роботою. Туристи цих країн можуть потрапити з одного місця в інше без зайвих клопотів або ускладнень, що збільшує їх привабливість як туристичних напрямків. Сінгапур разом із Японією є двома Азіатськими країни, які входять до 10-ки країн із наявністю сильної інформаційно-комунікаційної інфраструктури (див. табл. 2.3.), що з кожним роком стає все більш і більш важливим фактором розвитку економіки в цілому, особливо для галузі туризму в цих країнах, які стають все більш залежними від бронювання, маркетингу і розповсюдження тощо. Сінгапур разом із Швейцарією та Ісландією знову утримують верхні три позиції у рейтингу доступності людських ресурсів (див. табл. 2.3.). Ці країни мають сильні освітні системи, а також першокласні навчальні центри та здорові трудові ресурси. Крім того, вони характеризуються гнучкими ринками праці, що значно полегшує процес прийняття на роботу іноземної робочої сили, що значною мірою полегшує керування сезонним наймом, що є надзвичайно важливою та типовою проблемою для туристичної галузі.
Табл.2.3. Рейтинг країн-лідерів за контрольними показниками Джерело: Індекс глобальної конкурентоспроможності. Звіт Всесвітньо економічного форуму, 2013 [62, c. 13]. Туристичні прибуття та витрати. Міжнародні туристичні прибуття до Сінгапуру в 2013 досягли позначки у 15,6 млн., реєструючи приріст з минуло року до 7,4%. Надходження від туризму зросли до $23,5 млрд., що становить 1,7% порівняно з минулим роком. Кількість днів перебування збільшились на 5,6%, досягши 54,2 млн. днів, в той час як середня тривалість перебування знизилася на 1,7%, до 3,48 днів (див. Додаток Б). Офіційна статистика щодо прибутків готельних номерів склала за 2013 рік $ 2,9 млрд.,а розміщення зросло на 3,7% у порівнянні з попереднім роком.
Джерело: Рада з туризму Сінгапуру
Рис. 2.6. Кількість туристичних прибуттів (2012 та 2013) Джерело:Рада з туризму Сінгапуру Відсоток відвідувачів, які залишаються менш ніж на добу, збільшився на 8,0%, в той час як кількість відвідувачів, що залишаються більш ніж на одну ніч, збільшилась на 7,2% в 2013 році. Частка відвідувачів, які залишилися менш ніж за добу, залишалася незмінною на рівні 24% (див. Додаток Б). Індонезія, Китай і Малайзія залишилися в трійці головних країн-генераторів туристичного потоку на ринку в 2013 році, в той час як Гонконг обігнав Таїланд і США, зайнявши 8-ме місці за кількістю прибуттів, у порівнянні з 10-ю позицією в 2012 році. Рис. 2.7. Країни-генератори туристичних потоків до Сінгапуру, 2013 Джерело: Рада з туризму Сінгапуру Китай чи Індонезія на 1-му місці Доходи від туризму. Туристичні доходи досягли позначки в S$ 23.5 млрд. у 2013 році, що на 1.7% більше у порівнянні з попереднім роком, витрачаючи в середньому на 5.3% менше, що становить S$1 508 (див. табл. 2.8. та 2.9., а також Додаток І). За винятком екскурсій, розваг та ігор, Китай, Індонезія та Індія лідирували серед країн-генераторів туристичних доходів у січні – грудні 2013 року, що становить 40% всіх надходжень від туризму (за винятком екскурсій, розваг та ігор). Надходження від туризму (за винятком екскурсій, розваг та ігор) від Китаю був зафіксований з найвищими показниками, випереджаючи Індонезію. Китай (+ 18%), Індія (+ 9%) і В’єтнам (+ 10%), показали сильні позитивні результати у порівнянні з попереднім роком.
Рис. 2.8. Туристичні доходи Сінгапуру, 2009-2013 Джерело: Рада з туризму Сінгапуру
Рис. 2.9. Туристичні витрати на людину, 2009-2013 Джерело: Рада з туризму Сінгапуру Рис. 2.10. Країни-генератори туристичних доходів, 2013 Джерело: Рада з туризму Сінгапуру перевірити чому китай на 1-мі місці а не індонезія Рис. 2.11. Туристичні витрати на людину Джерело: Рада з туризму Сінгапуру На додаток, зауважимо, що такі зміни сталися, головним чином, завдяки двом головним факторам: збільшенню кількості дешевих авіаперевізників в Азії, а також регіональне збільшення середнього класу з достатнім рівнем фінансової забезпеченості для здійснення поїздок.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|