Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Фаховий, текстовий, цеховий, льодовий тощо.

БЛОК САМОКОНТРОЛЮ

 

Ніяке інше вміння, яким може володіти

людина, не дасть їй можливості з такою

швидкістю зробити кар'єру і добитися

визнання, як вміння добре говорити.

Чонсі М. Деп'ю

 

Запитання на завдання для самоконтролю

1. Що таке риторика: наука чи мистецтво?

2. Яку роль відіграє риторика у сучасному світі?

3. Які типи класифікації публічних виступів вам відомі?

4. Які цільові установки публічного мовлення?

5. Що таке аргумент, доказ, доведення в публічному

мовленні?

6. Які вимоги ставляться до сучасного оратора?

7. Що таке доповідь? З яких частин вона складається?

8. Як подолати страх перед аудиторією? Запропонуйте свій

«ре­цепт».

9. Яку з мовних етикетних фраз представлення доповідача

ви обе­рете? Відповідь обґрунтуйте. Запропонуйте

власний варіант, а) Дозвольте представити вам відомого

юриста Сергія Воло­димировича Шеховця...; б) Радий

познайомити вас із Сергієм Володимировичем

Шеховцем, який є автором багатьох наукових праць з

проблем боротьби з організованою економічною

злочин­ністю. ..; в) Знайомтеся - це Сергій

Володимирович Шеховець, він представить вам новий

законопроект...

10. Розв'яжіть тестові завдання.

1. Вступ промови - це:

а) частина промови, в якій коротко викладаються певні

зауваження щодо змісту і мети промови;

б) частина промови, в якій оратор веде слухачів до

розуміння основної ідеї промови;

в) частина промови, в якій оратор подає фактичний

матеріал.

2. Головна мета вступу:

а) висловити радість;

б) відрекомендуватись;

в) привернути увагу слухачів до себе і предмета

промови.

3. У вступі:

а) встановлюється довіра між оратором і аудиторією;

б) застосовуються різноманітні докази правильності

положень;

в) детально розповідається про події, зустрічі.

4. Основне призначення зачину - це:

а) швидке встановлення контакту зі слухачами;

б) показати як певна проблема, подія, факт, явище

виглядатиме у перспективі;

в) підбиття підсумків і остаточне формулювання

висновків.

 

 

5. Конкретна цільова установка - це:

а) чіткий показ слухачам, що оратор збирається

говорити;

б) визначення, з якою метою оратор виголошує

промову, яку реакцію він хоче викликати у слухачів;

в) визначення ораторських чеснот, на які необхідно буде

промовцеві звернути увагу (виявляти).

6. Стиль вступу інформаційної промови має бути:
а) простим;

б) високим;

в) низьким.

7. У вступі оратор повинен:

а) закликати до дії;

б) зіставити події, явища, факти;

в) цікаву інформацію пов'язати з основним положенням

теми.

8. Назвіть, якими етикетними формулами може

розпочинатися вступ...

9. Назвіть види зачинів...

10. Сформулюйте конкретну цільову установку до

будь-якої промови просто і з опрацюванням

(опосередковано)...

 

 

11. Частина промови, в якій оратор послідовно розвиває

свою думку, веде слухачів до розуміння основної ідеї

промови, застосовує різноманітні докази

правильності положень, які він висуває, ілюструє їх

прикладами, цифрами, наочністю називається:

а) вступом;

б) головною частиною;

в) заключною частиною.

12. Основними елементами головної частини є:
а) виклад і аргументація;

б) виклад від очевидця, роздуми;

в) інтонація, засоби виразності.

13. Виклад будується у формі:

а) диспуту, дискусії, дебатів, полеміки;

б) дотепу, гумору, іронії, порівняння;

в) розповіді, опису, міркуванні, пояснення.

14. Тлумачення викладених фактів, розкриття їх змісту

або вираження ставлення до них промовця - це:

а) пояснення;

б) розповідь;

в) міркування.

15. Роздумування вголос, не приховуючи від аудиторії

своїх сумнівів, суперечностей, пропозиція разом

шукати шлях до істини - це:

а) пояснення;

б) розповідь;

в) міркування.

 




Переглядів: 1883

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИСТУПУ. ВИДИ ЗАПИТАНЬ | ТЕМИ РЕФЕРАТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.