Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторне завдання та виконання роботи.

1. Скласти коло досліджень, зображене на рис.9.1, ввімкнувши послідовно з конденсатором С1 конденсатор С3 з ємністю 180пФ.

2. Подати на вхід досліджуваного вибірного кола (без формуючого діоду V) напругу від генератора Г4-18А амплітудою 0,5 В, встановивши її частоту 300 кГц. Спостерігаючи за допомогою осцилографа С1-83 напругу на виході вибірного кола, настроїти перший контур в резонанс з частотою генератора.

3. Зняти та побудувати амплітудно-частотну характеристику коефіцієнта передачі досліджуваного вибірного кола. Визначити смугу пропускання.

П=____________________кГц.

4. Подати на вхід досліджуваного вибірного кола напругу від генератора Г4-18А через діод V (див. рис. 9.1).

5. Установлюючи по черзі частоту генератора такою, що дорівнює 300, 150 та 100 кГц при амплітуді 0,5 В, виміряти вольтметром напругу на виході вибірного кола та замалювати форму вихідної напруги. Визначити відношення амплітуд для усіх трьох частот та порівняти їх з розрахунковими.

 
 

 


Співвідношення амплітуд гармонік:

  А1 А2 А3
теоретичні      
експериментальні      

6. Замінити конденсатор С3 перемичкачем П1, встановити перемикач П2, настроїти двоконтурну вибірну систему на частоту 160кГц. Визначити смугу пропускання при мінімальному та максимальному зв'язку між контурами.

Пmin =______________кГц, Пmax = ______________кГц.

7. Зібрати коло, зображене на рис.9.2, ввімкнувши послідовно з генератором прямокутних імпульсів опір R=180 Ом.

8. Подати на вхід досліджуваного кола, яке настроєне на частоту 160 кГц, напругу з генератора прямокутних імпульсів, установивши тривалість імпульсу 4 мкс, а частоту слідування 20 кГц (за допомогою зовнішнього генератора запуску Г3-34). Замалювати форму напруги на виході досліджуваного кола при мінімальному та максимальному зв'язку між контурами. Пояснити отримані результати.

Мінімальній зв’язокМаксимальний зв’язок

 

9. Змінюючи частоту повторення імпульсів в межах 15...20 кГц, простежити за зміною форми та значення напруги на виході. Пояснити одержані результати.

10. Перестроїти досліджуване коло на часоту 150 кГц. Встановити частоту слідування імпульсів 20 кГц та, змінюючи зв'язок між контурами, замалювати форму вихідної напруги. Пояснити отримані результати.




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Домашнє завдання. | Слабий зв'язок Максимальний зв'язок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.