Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Pierre sang papier ou cendre

J’écris ton nom

… … …

(Et par le pouvoir d’un mot

Je recommence ma vie

Je suis né pour te connaître

Pour te nommer

Liberté.) P. Eluard)

c) –Anépiphore consiste en ce qu’on commence et finit la phrase par les mêmes

mots.

Ex. : « Mon Parti m’a rendu mes yeux et ma mémoire

Je ne savais plus rien de ce qu’un enfant sait

Que mon sang fût si rouge et mon coeur fût français

Je savais seulement que la nuit était noire

Mon parti m’a rendu mes yeux et ma mémoire. »

(L. Aragon)

d) – Epinaphore consiste en ce qu’on recommence la nouvelle proposition par le même mot qui finit la proposition précéndente.

Ex. : « J’arrache les masques et j’accuse

J’accuse Pétain et la bande, qui l’entoure

et l’appuie … « (J.-R. Bloch).

e) – La reprise approximative sert de même à mettre en relief un phénomène ou un caractère. Ex. : « Paul mantait, comme tous les enfants. Les enfants vivent dans une atmosphère perpétuelle de mensonge. Dès la première enfance les « grandes personnes » commencent à leur mantir et exiger des enfants qu’ils ne mentent pas ».

(P. Vaillant-Couturier)

 

LES CONSTRUCTIONS PARALLELES

Les constructions parallèles consistent à la construction hétérogène des phrases ou de leurs parties, à l’arrengement des membres de la proposition dans une certaine succesion.

Les constructions parallèles syntaxiques se joignent à des constructions parallèles lexicales, à l’antithèse.

Ex. : « Chimène – De quoi qu’en ta faveur notre amour m’entretienne

Ma générosité doit répondre à la tienne.

Rodrigue – De quoi qu’en ma faveur notre amoure t’entretienne

Ta générosité doit répondre à la mienne. »

 




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
LES FIGURES DE PENSEE | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.