МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система та критерії оцінювання знань студентів
Контроль за засвоєнням студентами навчального матеріалу здійснюється у вигляді поточного та модульного контролю. Поточний контроль здійснюється під час семінарських занять. Студент у межах розгляду тематики змістового модуля отримує бали (від 2 до 5) за виступи, участь в обговоренні, доповнення, підготовку реферативного повідомлення. У випадку, якщо студент пропустив заняття, або ж не отримав балів за тему, він має можливість відпрацювати (доздати) матеріал під час консультації. За підсумками роботи на семінарських заняттях студент може отримати від 2 до 5 балів за кожен модуль. Оцінку "відмінно" (5 балів) студент отримує за: · глибокі та системні знання історичних подій, явищ, лідерів; · уміння самостійно набувати знання, визначати тенденції та протиріччя історичних процесів; · представлення власних неординарних суджень щодо історичних процесів та явищ; · застосування вивченого матеріалу для винесення аргументованих суджень у практичній діяльності (диспути, дискусії, круглі столи); · користування широким арсеналом засобів доказу своєї думки; вирішення складних проблемних завдань; · вміння логічно і творчо викласти матеріал в усній та письмовій формі. Оцінка "добре" (4 бали) виставляється, коли: · студент вільно оперує вивченим матеріалом; · має достатньо повні знання, вільно використовує навчальний матеріал у стандартних ситуаціях; · правильно відтворює логіку історичних подій, встановлює причинно-наслідкові зв’язки між ними; · досконало володіє історичною та політичною картою; · здатен опрацьовувати матеріал самостійно; · користується додатковими джерелами історичної інформації. Оцінка "задовільно"(3 бали) виставляється в разі, якщо: · студент знає більше половини навчального матеріалу, здатен відтворити його з помилками та неточностями; · орієнтується в хронології; · підтверджує висловлене судження одним-двома аргументами; · здатен використовувати під час відповіді карти, схеми; · відповіді непослідовні та нелогічні. Оцінку "незадовільно" (0 – 2 бали) студент отримує, якщо він був присутній на занятті, але: · може дати відповідь з кількох простих речень; · здатен усно відтворити окремі частини теми; · має фрагментарні уявлення про роботу з історичними джерелами; · слабко орієнтується в хронології подій; · має лише загальне уявлення про історичну карту; розрізняє окремі історичні події та явища без зв’язку між ними.
Модульний контроль охоплює тематику лекцій та питання, винесені на самостійне опрацювання. Здійснюється у формі перевірки конспектів та колоквіуму з тем модулю (максимальна сума – 7 балів за кожен змістовий модуль). Лекційний матеріал оцінюється в межах 1 – 3 балів, де 1 бал студент отримує за повний конспект, а 1 – 2 бали отримує за наслідками колоквіуму з теми (2 бали – за повне й ґрунтовне орієнтування в темі). Теми, що винесені на самостійне опрацювання, оцінюються в 4 бали. З них 1 – 2 бали студент отримує за конспект (контурну карту, реферат), а додаткові 1 – 2 бали – за наслідками колоквіуму з теми (2 бали – за повне й ґрунтовне орієнтування в темі).Сукупна кількість балів складає підсумкову оцінку (60 балів).
|
||||||||
|