Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система та критерії оцінювання знань студентів

 

Контроль за засвоєнням студентами навчального матеріалу здійснюється у вигляді поточного та модульного контролю.

Поточний контроль здійснюється під час семінарських занять. Студент у межах розгляду тематики змістового модуля отримує бали (від 2 до 5) за виступи, участь в обговоренні, доповнення, підготовку реферативного повідомлення. У випадку, якщо студент пропустив заняття, або ж не отримав балів за тему, він має можливість відпрацювати (доздати) матеріал під час консультації. За підсумками роботи на семінарських заняттях студент може отримати від 2 до 5 балів за кожен модуль.

Оцінку "відмінно" (5 балів) студент отримує за:

· глибокі та системні знання історичних подій, явищ, лідерів;

· уміння самостійно набувати знання, визначати тенденції та протиріччя історичних процесів;

· представлення власних неординарних суджень щодо історичних процесів та явищ;

· застосування вивченого матеріалу для винесення аргументованих суджень у практичній діяльності (диспути, дискусії, круглі столи);

· користування широким арсеналом засобів доказу своєї думки; вирішення складних проблемних завдань;

· вміння логічно і творчо викласти матеріал в усній та письмовій формі.

Оцінка "добре" (4 бали) виставляється, коли:

· студент вільно оперує вивченим матеріалом;

· має достатньо повні знання, вільно використовує навчальний матеріал у стандартних ситуаціях;

· правильно відтворює логіку історичних подій, встановлює причинно-наслідкові зв’язки між ними;

· досконало володіє історичною та політичною картою;

· здатен опрацьовувати матеріал самостійно;

· користується додатковими джерелами історичної інформації.

Оцінка "задовільно"(3 бали) виставляється в разі, якщо:

· студент знає більше половини навчального матеріалу, здатен відтворити його з помилками та неточностями;

· орієнтується в хронології;

· підтверджує висловлене судження одним-двома аргументами;

· здатен використовувати під час відповіді карти, схеми;

· відповіді непослідовні та нелогічні.

Оцінку "незадовільно" (0 – 2 бали) студент отримує, якщо він був присутній на занятті, але:

· може дати відповідь з кількох простих речень;

· здатен усно відтворити окремі частини теми;

· має фрагментарні уявлення про роботу з історичними джерелами;

· слабко орієнтується в хронології подій;

· має лише загальне уявлення про історичну карту;

розрізняє окремі історичні події та явища без зв’язку між ними.

 

Модульний контроль охоплює тематику лекцій та питання, винесені на самостійне опрацювання. Здійснюється у формі перевірки конспектів та колоквіуму з тем модулю (максимальна сума – 7 балів за кожен змістовий модуль).

Лекційний матеріал оцінюється в межах 1 – 3 балів, де 1 бал студент отримує за повний конспект, а 1 – 2 бали отримує за наслідками колоквіуму з теми (2 бали – за повне й ґрунтовне орієнтування в темі).

Теми, що винесені на самостійне опрацювання, оцінюються в 4 бали. З них 1 – 2 бали студент отримує за конспект (контурну карту, реферат), а додаткові 1 – 2 бали – за наслідками колоквіуму з теми (2 бали – за повне й ґрунтовне орієнтування в темі).Сукупна кількість балів складає підсумкову оцінку (60 балів).

 




Переглядів: 300

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 5. Тропічна і Південна Африка | Розподіл балів, які отримують студенти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.