Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу (22хв)

Тема. Множення на двоцифрове число. Геометричний матеріал. Розв’язування задач.

Мета.Розкрити способи письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове з нулями всередині та в кінці першого множника. Вправляти у розв’язуванні задач на зустрічний рух різними способами. Закріпити знання про види кутів, вправляти у кресленні різних видів кутів. Формувати вміння порівнювати приклади, знаходити відмінне і однакове у їх розв’язанні.

Обладнання. Схеми, приклади

Література.

Л. П. Кочина, Л. Н. Карасев, Н. І. Литвиненко. Зошит 4 клас, математика. – К. : Ранок, 2009. – 136 с.

Тип уроку.комбінований

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку (1 хв)

- Добрий день, діти! Сідайте! Мене звати Наталя Сергіївна, і сьогодні я проведу у вас урок математики.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу (5 хв)

Розв’язування прикладів

18257 * 73 64183*36 16374*26

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв)

- Які типи задач ви знаєте?

- Як позначається швидкість, час, відстань?

ІV. Оголошення теми і завдань уроку (1 хв)

- Сьогодні на уроці ми порозв’язуємо приклади на множення і порозв’язуємо задачі.

V. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу (22хв)

- Усне розв’язування прикладів

- Розгорніть свої підручники на сторінці 136. Номер №381. Розгляньте приклади. Скажіть, що між ними спільного?( спільне є те, що 2 множник для 3 прикладів є однаковим) А чим вони відрізняються? (тим що 1 множник різний)




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матриця бар’єрів ділової етики | Коментоване розв’язування №385

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.