V. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу (22хв)
Тема. Множення на двоцифрове число. Геометричний матеріал. Розв’язування задач.
Мета.Розкрити способи письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове з нулями всередині та в кінці першого множника. Вправляти у розв’язуванні задач на зустрічний рух різними способами. Закріпити знання про види кутів, вправляти у кресленні різних видів кутів. Формувати вміння порівнювати приклади, знаходити відмінне і однакове у їх розв’язанні.
Обладнання. Схеми, приклади
Література.
Л. П. Кочина, Л. Н. Карасев, Н. І. Литвиненко. Зошит 4 клас, математика. – К. : Ранок, 2009. – 136 с.
Тип уроку.комбінований
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку (1 хв)
- Добрий день, діти! Сідайте! Мене звати Наталя Сергіївна, і сьогодні я проведу у вас урок математики.
ІІ. Повторення вивченого матеріалу (5 хв)
Розв’язування прикладів
18257 * 73 64183*36 16374*26
ІІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв)
- Які типи задач ви знаєте?
- Як позначається швидкість, час, відстань?
ІV. Оголошення теми і завдань уроку (1 хв)
- Сьогодні на уроці ми порозв’язуємо приклади на множення і порозв’язуємо задачі.
V. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу (22хв)
- Усне розв’язування прикладів
- Розгорніть свої підручники на сторінці 136. Номер №381. Розгляньте приклади. Скажіть, що між ними спільного?( спільне є те, що 2 множник для 3 прикладів є однаковим) А чим вони відрізняються? (тим що 1 множник різний)