МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Коментоване розв’язування №385- Розгорнули зошити записали число 3 квітня, класна робота, №385, всі розв’язують у зошитах, один учень на дошці(викликаю учня). 1) 184 243 – 3240 * 15 + 27110*22 2) 24*874+8012*44 – 7002 * 51
Фізкультхвилинка Стали струнко, мов солдати, Щоби не хотілось спати. Руки вгору підняли, Опустили й потрясли. Наші ніженьки замліли, Тож на раз, два, три – присіли. Потім всі швиденько встали І разом закрокували. Навкруг себе покрутились І за парти всі вмостились. Самостійне розв’язання прикладів №384 - Розвязуємо приклади по варіантах. Перший варіант розв’язує першу колонку прикладів, а другий – другу І варіант ІІ варіант 6060 * 62 5030 * 35 3900 * 48 18570 * 11
Колективна робота над задачею №387 - Діти прочитали про себе задачу. Про що в ній розповідається? Із двох населених пунктів назустріч один одному виїхали 2 велосипедисти. Перший їхав зі швидкістю 17 км/год, швидкість другого – на 3 км/год менша, ніж першого. Через 2 години велосипедисти зустрілися. Яка відстань між цими населеними пунктами? Чи можна до задачі скласти такий вираз: 17 * 2 + (17 – 3 * 2) ? - Про що розповідається в задачі? (про велосипедистів) - Що нам відомо з умови задачі?(швидкість 1 велосипедиста) - Чи можна дізнатися з умови задачі швидкість 2 велосипедиста? (так, можна) - Як можна дізнатися?(швидкість першого велосипедиста відняти 3 км/год, 17 – 3 = 14(км/год)) - Про що ми дізнались? (ми дізнались швидкість 2 велосипедиста) - Скільки годин велосипедисти їхали на зустріч один одному? (2 год) - Чи можна дізнатись яку відстань за 2 години проїхав 1 велосипедист? (так). - Як можна дізнатися? (швидкість першого помножити на 2 год, 17 * 2 = 34 (км)) - Чи можна дізнатись яку відстань за 2 години проїхав 2 велосипедист? (так). - Як можна дізнатися? (швидкість другого помножити на 2 год, 14 * 2 = 28 (км)) - Про що запитується в умові задачі? (Яка відстань між населеними пунктами) Ми можемо дати відповідь на запитання умови задачі? (так) Як можна дізнатись? (пройдену відстань першого велосипедиста додати пройдену відстань другого велосипедиста, 34 + 28 = 62 (км)). 1) 17 – 3 = 14(км/год) – з якою шв. Їхав 2 велосипедист 2) 17 * 2 = 34(км) – яку відстань проїхав 1 велосипедист 3) 14 * 2 = 28(км) – яку відстань проїхав 2 велосипедист 4) 34 + 28 = 62(км) – відстань між населеними пунктами - Діти, чи можна цю задачу записати одним виразом? (Ні) Чому? (тому, що вираз записаний не правильно) А як потрібно записати? (добавити дужки) - 17 * 2 + (( 17 - 3) * 2
|
||||||||
|