Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Коментоване розв’язування №385

- Розгорнули зошити записали число 3 квітня, класна робота, №385, всі розв’язують у зошитах, один учень на дошці(викликаю учня).

1) 184 243 – 3240 * 15 + 27110*22

2) 24*874+8012*44 – 7002 * 51

 

 

Фізкультхвилинка

Стали струнко, мов солдати,

Щоби не хотілось спати.

Руки вгору підняли,

Опустили й потрясли.

Наші ніженьки замліли,

Тож на раз, два, три – присіли.

Потім всі швиденько встали

І разом закрокували.

Навкруг себе покрутились

І за парти всі вмостились.

Самостійне розв’язання прикладів №384

- Розвязуємо приклади по варіантах. Перший варіант розв’язує першу колонку прикладів, а другий – другу

І варіант ІІ варіант

6060 * 62 5030 * 35

3900 * 48 18570 * 11

 

Колективна робота над задачею №387

- Діти прочитали про себе задачу. Про що в ній розповідається?

Із двох населених пунктів назустріч один одному виїхали 2 велосипедисти. Перший їхав зі швидкістю 17 км/год, швидкість другого – на 3 км/год менша, ніж першого. Через 2 години велосипедисти зустрілися. Яка відстань між цими населеними пунктами?

Чи можна до задачі скласти такий вираз: 17 * 2 + (17 – 3 * 2) ?

- Про що розповідається в задачі? (про велосипедистів)

- Що нам відомо з умови задачі?(швидкість 1 велосипедиста)

- Чи можна дізнатися з умови задачі швидкість 2 велосипедиста? (так, можна)

- Як можна дізнатися?(швидкість першого велосипедиста відняти 3 км/год, 17 – 3 = 14(км/год))

- Про що ми дізнались? (ми дізнались швидкість 2 велосипедиста)

- Скільки годин велосипедисти їхали на зустріч один одному? (2 год)

- Чи можна дізнатись яку відстань за 2 години проїхав 1 велосипедист? (так).

- Як можна дізнатися? (швидкість першого помножити на 2 год, 17 * 2 = 34 (км))

- Чи можна дізнатись яку відстань за 2 години проїхав 2 велосипедист? (так).

- Як можна дізнатися? (швидкість другого помножити на 2 год, 14 * 2 = 28 (км))

- Про що запитується в умові задачі? (Яка відстань між населеними пунктами) Ми можемо дати відповідь на запитання умови задачі? (так) Як можна дізнатись? (пройдену відстань першого велосипедиста додати пройдену відстань другого велосипедиста, 34 + 28 = 62 (км)).

1) 17 – 3 = 14(км/год) – з якою шв. Їхав 2 велосипедист

2) 17 * 2 = 34(км) – яку відстань проїхав 1 велосипедист

3) 14 * 2 = 28(км) – яку відстань проїхав 2 велосипедист

4) 34 + 28 = 62(км) – відстань між населеними пунктами

- Діти, чи можна цю задачу записати одним виразом? (Ні) Чому? (тому, що вираз записаний не правильно) А як потрібно записати? (добавити дужки)

- 17 * 2 + (( 17 - 3) * 2




Переглядів: 380

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу (22хв) | Розв’язування усно задач за схемами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.