МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інформаційна технологія підтримки прийняття рішеньХарактеристика й призначення Системи підтримки прийняття рішень і відповідна їм інформаційна технологія з'явилися зусиллями в основному американських учених наприкінці 70-х - початку 80-х рр., чому сприяли широке поширення персональних комп'ютерів, стандартних пакетів прикладних програм, а також успіхи в створенні систем штучного інтелекту. Головною особливістю інформаційної технології підтримки прийняття рішень є якісно новий метод організації взаємодії людини й комп'ютера. Вироблення рішення, що є основною метою цієї технології, відбувається в результаті ітераційного процесу, у якому беруть участь: - система підтримки прийняття рішень у ролі обчислювальної ланки й об'єкта управління; - людина як керуюча ланка, що задає вхідні дані й оцінює отриманий результат обчислень на комп'ютері. Закінчення ітераційного процесу відбувається з волі людини. У цьому випадку можна говорити про здатності інформаційної системи разом з користувачем створювати нову інформацію для прийняття рішень. Додатково до цієї особливості інформаційної технології підтримки прийняття рішень можна вказати ще ряд її відмітних характеристик: - орієнтація на рішення погано структурованих (формалізованих) завдань; - сполучення традиційних методів доступу й обробки комп'ютерних даних з можливостями математичних моделей і методами рішення завдань на їхній основі; - спрямованість на непрофесійного користувача комп'ютера; - висока адаптивність, що забезпечує можливість пристосовуватися до особливостями наявного технічного й програмного забезпечення, а також вимогам користувача. Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень може використатися на будь-якому рівні управління. Крім того, рішення, прийняті на різних рівнях управління, часто повинні координуватися. Тому важливою функцією й систем, і технологій є координація осіб, що приймають рішення як на різних рівнях управління, так і на одному рівні.
|
||||||||
|