МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II.Добукварна частина.1.Обсяг (кількість сторінок). 2.Які основні програмові завдання розв’язуються в цій частині підручника? 3.Яку систему умовних позначень обрано для формування в учнів узагальненого уявлення про одиниці мови і мовлення речення, слово, склад, звук? Якою мірою умовні позначення відображають лінгвістичну природу кожної мовної одиниці, її істотні ознаки? 4.Як зміст ілюстративного матеріалу (сюжетні ілюстрації, предметні малюнки) сприяє розвитку мовлення учнів, збагаченню їхнього словникового запасу? 5.Наявність у цій частині підручника матеріалу, призначеного для формування в учнів загально навчальних умінь і павичок, зокрема організаційних, загально пізнавальних. 40. Методика ознайомлення учнів початкових класів з фонетичними уявленнями: звуки мовлення, голосий звук. Приголосний, твердий і мякий приголосний звук, склад, анголос, нагоошений склад. Голосний звук. Під час вивчення цієї теми учні мають одержати знання про те, що в укр мові шість голосних звуків [а], [о], [у], [е], [і], [и] що на письмі вони позначаються десятьма буквами: а, о, у, є, і, и, я, ю, є, ї. Під час опрацювання цього матеріалу найдоцільнішим буде прийом евристичної бесіди, яка проводиться на основі спостережень за мовним матеріалом, звуко-буквеного аналізу, зіставлення голосних звуків і букв, якими вони позначаються. Засвоєння цього матеріалу умовно можна поділити на кілька етапів: 1. зіставлення голосних звуків і букв, якими вони позначаються: звук [а\ [о\ [у\ [е\ [и\ [і] буква а о у є и і. Приголосний звук. Засвоєння цієї теми необхідно проводити на основі спостережень за звуками і їх буквеними позначеннями. В одних випадках слід вдаватися до прийому зіставлення звуків і букв (вимовляємо \шч] — пишемо букву щ (ща), вимовляємо звук \дз], \дз'], \дж\ —пишемо букви дз, дж. Опрацьовуючи матеріал про тверді й м'які приголосні, важливо домогтися, щоб усі учні могли добре розрізняти їх на слух, правильно вимовляти під час звукового аналізу, оцільними будуть спостереження за мовним апаратом під час артикулювання (вимовляння) твердих і м'яких приголосних: [л—л'], [н— н'], доцільними будуть завдання, спрямовані на класифікацію звуків за твердістю / м'якістю та диференціацію їх. Наприклад: продовжте ряд звуків: [д], [т], [з], [с] ... ,продовжте ряд звуків: [т'], [з'], [с']. Назвіть звуки, якими відрізняються слова: лак — ляк, лук — люк, рись — рис, лин — лінь. «Склад. Наголос» діти знайомляться в період навчання грамоти. Під час опрацювання фонетичного матеріалу удосконалюється навичка ділити слова на склади залежно від кількості голосних у слові. Так, відповідно до правил переносу слова льотчик, весна можна перенести так: льот-чик, вес-на. Однак фонетичний складоподіл тяжіє до відкритого складу, відповідно до цього ці слова діляться на склади так: льо-тчик, ве-сна. Спостерігаючи за вимовою ненаголошених і наголошених складів, учні приходять до висновку, що наголошений склад — це склад, який вимовляється довше і сильніше, ніж нєнаголошений. Найбільш ефективним прийомом є вимова слова з питальною інтонацією. У початкових класах учнів знайомлять не лише з поняттям «наголос», а й із смислорозрізнювальною роллю його в словах.Зіставлення слів,однакових за написанням,але різних за місцем наголосу, робота на значенням таких слів підводять дітей до розуміння ролі наголосу в слові(замок і замок). Зіставлення слів, однакових за написанням, але різних за місцем наголосу, робота над значенням таких слів підводять дітей до розуміння ролі наголосу в слові.
|
||||||||
|