МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Communication1. Que leur conseillez-vous? Variez la façon de présenter les conseils: il ne faut plus que / il vous faut .... vous ne devriez pas / vous devriez ..., il est mieux de ..., je vous conseille de... / je ne vous conseille pas ... etc. Il a tendance à grossir. – Il doit suivre un régime. Il ne doit pas manger trop gras, trop sucré, etc. 1) Ils sont stressés par leur travail. 2) Elle a mal au dos. 3) Elle s’est fait une entorse. 4) Il est souvent malade. 5) Il est toujours assis. 6) Il a mal à la gorge. 7) Nous avons la fièvre. 8) Elle très maigre. 9) Vous avez les maux de tête. 10) Il a une grippe. 2. Utilisez les donnés des deux colonnes pour faire des dialogues:
|
||||||||||||||||
|