МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 1.1. Визначити кореспонденцію рахунків по вказаних операціях 3. Відобразити господарські операції в облікових регістрах згідно до Методичних рекомендацій з організації та ведення бухгалтерського обліку в селянських (фермерських) господарствах.
Вказівки до виконання: Вихідна інформація: Сальдо на 01.01 по рахунку 661 – 0 грн. У межах виконання наскрізної задачі передбачено облікове відображення наступних операцій за темою: Таблиця 4.1 Операції по рахунку 66 «Розрахунки за виплатами працівникам»
Практичне заняття 5. (2 год.) «Облік операцій з необоротними активами» Мета занять: Оволодіти знаннями про правове забезпечення обліку операцій з необоротними активами; навчитися складати первинні документи та бухгалтерські регістри, розуміти їх призначення для відображення господарських операцій фермерськими господарствами, навчитися складати бухгалтерські проведення та відображати господарські процеси в згідно до національних нормативів бухгалтерського обліку.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|