МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета і завдання практикиДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ КИЇВСЬКИЙ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ НУДПСУ ЗАТВЕРДЖУЮ Директор коледжу _________ Н.І.Руденко «____»_________ 2014 р. ПРОГРАМА Та методичні вказівки до Проходження виробничої практики Для підготовки молодших спеціалістів За галуззю знань 0304 «Право» Спеціальності 5.03040101 «Правознавство»
Ірпінь - 2014 Програма та методичні вказівки до проходження виробничої практики розроблені відповідно освітньо-кваліфікаційної характеристики молодшого спеціаліста за галуззю знань 0304 «Право», затвердженої в 2003 р. Автор: М.В. Слюсаренко
Рецензент М.О. Мацелик, кандидат юридичних наук, доцент кафедри господарсько-правових дисциплін
Розглянуто і схвалено на засіданні циклової комісії юридичних дисциплін, протокол 6 від 01 лютого 2012 р.
Голова комісії М.В.Слюсаренко
Заступник директора з навчально-виробничої роботи В.О. Левшун
Зміст
1. Загальні положення щодо організації виробничої практики зі спеціальності……………………………………………………………………4 2. Оформлення та захист звіту з практики……..…………………………….6 3. Зміст практики………………………….………………………………….13 4. Додатки ……………………………………….……………………………22
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ.
Мета і завдання практики Виробнича практика студентів є невід'ємною частиною підготовки спеціалістів за спеціальністю «Правознавство». Студенти мають право самостійно обирати місце проходження практики, враховуючи майбутнє працевлаштування. Зокрема студенти стаціонарної форма навчання проходять виробничу (юридичну) практику: в органах прокуратури, місцевій державній адміністрації та управлінні юстиції, в районних (міських) судах, в податкових органах, виконавчій службі, в юридичній службі міністерства, іншого органу державної виконавчої влади, підприємства, установи, організації ( далі - юридичній службі) Мета практики: - поглиблення і закріплення теоретичних знань, одержаних студентами -оволодіння сучасними методами, формами організації праці в галузі їх майбутньої професії; - формування у студентів на базі одержаних знань, професійних умінь і навичок прийняття самостійних рішень, потреби систематично поновлювати свої знання, правової культури та професійної правової свідомості; - закріпити і поглибити знання, отримані студентами при вивченні правничих дисциплін, застосовувати набуті знання в практичній діяльності, набути досвід роботи. Завдання практики: - ознайомитись з практикою роботи органів прокуратури, місцевої
|
||||||||
|