Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТРУКТУРА ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Інститут журналістики

Кафедра соціальних комунікацій

’’ЗАТВЕРДЖУЮ’’

Проректор з навчально-методичної роботи

Проф. Л. А. Сидорчук

__________________________________

«___» _________________________2014 р.

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ЖУРНАЛІСТИКИ

Рік

 
 


Робоча програма навчальної дисципліни «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»для студентів за спеціальністю 8.03030101 Журналістика.

 

„29” серпня , 2014 року, 10 с.

 

Розробники:

 

 

Робоча програма затверджена на засіданні кафедри теорії та історії журналістики

Протокол № 1 від „29” серпня , 2014 року

 

Завідувач кафедри _____________________ (Шульгіна В.І.)

 

„29” серпня , 2014 року

 

 

Схвалено Вченою радою КиМУ

Протокол № 1 від 29” серпня , 2014 року

 

 

ÓКиМУ, 2014 рік

 

 

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»

  1. ОПИС ПРЕДМЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Предмет навчання:проблемні питання теорії й історії журналістики

Курс: підготовка магістрів Галузь знань, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
Кількість кредитів, відповідних ЕСТS:2   Модулів: 2   Змістових модулів: 2   Загальна кількість годин: 72   Тижневих годин: 2     Шифр і галузь знань: 0303 – Журналістика та інформація Шифр та назва спеціальності : 8.03030101 – Журналістика   Освітньо-кваліфікаційний рівень магістр Нормативна   Рік підготовки: 1   Семестр: 1   Лекції (теоретична підготовка): 20 год.   Семінари: 16 год.   Самостійна робота: 29 год.   Індивідуальна робота: ІНДЗ – 7   Вид контролю: залік

2.МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Мета: полягає в узагальненні й систематизації основних теоретичних положень, що стосуються історії й становлення вітчизняної журналістики, формування основних її понять.

Завдання:

- сформувати у студентів навички аналізу майстерності;

- розвинути уявлення про природу фотографічного уявлення; необхідні в майбутній практичній діяльності спеціаліста вміння і навички

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- що таке фотожурналістика та її сучасні технічні засоби;

- будову та правили експлуатації фототехніки;

- особливості організації різних видів зйомки

- особливості творчості фотожурналіста;

- технологічні процеси фотожурналістики;

- жанри фотожурналістики;

- принципи редагування фотоілюстрацій;

уміти:

- виготовляти фотоілюстрації для ЗМІ;

- редагувати ілюстрації в газеті чи журналі;

- володіти технікою фотозйомки;

- готувати різножанрові знімки до власних матеріалів.




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ОСНОВНИЙ КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.