Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОСНОВНИЙ КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КУРСУ

Основний категоріальний апарат курсу складають загальні та спеціальні поняття, а саме: фотографія, техніка фотографії, крупність плану, композиція, освітлення, тональність, жанри фотографії, взаємовплив зображення і тексту.

Застосування професійних понять і професійної фотожурналістської термінології дозволяє майбутнім фахівцям максимально наблизитися до розуміння професії фотожурналіста, що передбачає специфічні уявлення про природу й сутність фотожурналістики.


4.ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І

Особливості актуальних проблем теорії і історії журналістики

Тема 1.Вступ. Предмет і мета курсу. Журналістика і сучасний світ, що змінюється

Журналістика як соціальний інститут. Журналістика як історія сучасності. Журналістика як бізнес. Журналістика й актуальні проблеми науки і суспільства. .Сучасна українська публіцистика: ідеологічні й науково-методичні проблеми розвитку. Функціональні аспекти еволюції розвитку ЗМІ у суспільстві. Вплив сучасних комунікаційних технологій. Українські перспективи на тлі світового досвіду. Категоріально-понятійний апарат журналістики.

Тема 2. Проблеми толерантності і свободи слова в сучасних українських ЗМІ

Поняття толерантності. Толерантність ЗМІ. Свобода слова як основний принцип діяльності ЗМІ, її правовий зміст. Свобода слова і моральна відповідальність журналіста.

 

Тема 3. Актуальні питання теорії жанрів журналістики

Динаміка розвитку інформаційних та аналітичних жанрів. Розширення системи жанрів. Дифузія і синкретизм жанрів. Журналістське розслідування як жанр і метод.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ

Актуальні проблеми історії журналістики

Тема 4.Актуальні проблеми історії журналістики. Особистості в історії журналістики

Проблеми періодизації історії української журналістики. Вивчення ролі особистостей в історії української журналістики.

 

Тема 5. Тенденції і перспективи розвитку електронних ЗМІ

Створення і підтримка персональних проектів в Інтернеті - блоги і подкастинг. Економіка інтернет-видань. Пошук і робота з онлайновими джерелами інформації. Соціальні веб-сервіси і концепція Web 2.0. Технічні особливості функціонування Інтернету.

 

 

Тема 6. Актуальні питання практики, медіакритики й медіаосвіти в сфері журналістики

Журналізм в сучасній Україні: проблеми репортерської праці.Сутність і види медіа критики. Регулятивна роль медіа критики. Впровадження медіа освіти в Україні.




Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.