Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ студенту

до самостійної позааудиторної роботи

з дисципліни Екстрена та невідкладна медична допомога

 

Тема 5. (1, 2)" Зупинка кровообігу та дихання. технологія надання екстреної медичної допомоги дорослим"

 

Підготував асистент кафедри Р. Р. Фабрика

 

Обговорено на засіданні кафедри

"" 2013 р.

Протокол № .

Івано-Франківськ, 2013

Актуальність теми Серцево-легенева реанімація (СЛР) – це комплекс послідовних обов’язкових маніпуляцій, спрямованих на відновлення серцевої діяльності, дихання та свідомість. Лікар будь-якої спеціальності має уміти проводити СЛР потерпілому та хворому в будь-якому місті і в будь-який час, тому він повинен володіти певним алгоритмом діагностики, тактики й екстреної медичної допомоги і виробленими практичними навичками з реанімації. Ненадання, несвоєчасне або некваліфіковане надання екстреної і невідкладної медичної допомоги, що призвело до несприятливих наслідків для хворого, вважається лікарською помилкою або недбалістю. Це може бути підґрунтям для позбавлення лікарської практики.  

 

Навчальні цілі - визначати тактику та надавати екстрену медичну допомогу при зупинці кровообігу та дихання за будь-яких обставин, використовуючи знання про людину, її органи та системи, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм, шляхом прийняття обґрунтованого рішення, на підставі діагнозу невідкладного стану в умовах обмеженого часу на догоспітальному етапі цивільному населенню і військовослужбовцям.  
1.Знати: - про термінальні стани (передагонія, агонія, клінічна смерть); - про біологічну та соціальну смерть; - про порушення, які відбуваються в організмі при термінальних станах; - необхідні умови для успішного проведення штучної вентиляції легень і масажу серця; - причини зупинки серця, які можна усунути в процесі реанімації – чотири Г: гіпоксія, гіповолемія, гіпер/гіпокалійемія, гіпомагнійемія, ацидоз, гіпотермія; та чотири Т: tension (напружений) пневмоторакс, тампонада серця, тромбоемболія, токсичне передозування; - Наказ МОЗ України від 15 січня 2014р. № 34 «Про затвердження та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації екстреної медичної допомоги» ; - Наказ МОЗ України від 17.01.2005 р. № 24 «Про затвердження протоколів надання медичної допомоги за спеціальністю "Медицина невідкладних станів"»; - про реанімаційні заходи та їх завдання; - про фібриляцію та дефібриляцію серця; - тривалість СЛР, ознаки, які вказують на її ефективність та можливість припинення; - помилки та ускладнення, які виникають під час проведення СЛР; - правові та етичні аспекти СЛР.
2.Вміти: - оцінити обстановку і виявляти небезпеки; - провести первинне обстеження, на основі одержаних даних встановити провідний синдром та застосувати адекватний протокол з медицини невідкладних станів у тому числі при надзвичайних ситуаціях мирного та воєнного часу; - визначати ознаки зупинки дихання та кровообігу, первинні ознаки клінічної та біологічної смерті; - створити умови для успішного проведення штучної вентиляції легень і масажу серця; - проводити серцево-легеневу реанімацію при фібриляції шлуночків, шлуночковій тахікардії, безпульсовій електричній активності, асистолії в дорослих згідно з протоколом Європейської ради реанімації 2010 року та за Наказом МОЗ України від 15 січня 2014р. № 34 «Про затвердження та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації екстреної медичної допомоги» ; - проводити експрес-реєстрацію ЕКГ під час реанімації; - застосовувати ручний дефібрилятор; - вміти застосовувати медичні препарати при зупинці серця; - провести оцінку ефективності серцевої-легеневої реанімації.



Переглядів: 877

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Міждисциплінарна інтеграція

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.