МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ФОРМИ КОНТРОЛЮОдним із важливих етапів засвоєння курсу є контроль та оцінка знань студентів. Для цього використовуються такі види та форми контролю: · поточний (публічне повідомлення за темами, тестування, підготовка презентацій) · поточний модульний (модульна контрольна робота, комплексна контрольна робота); · підсумковий (письмовий екзамен). Під час вивчення курсу студенти виконують одну модульну контрольну роботу в присутності викладача. Модульна котрольна робота вміщує 5 запитань. Запитання складаються з урахуванням матеріалу, пройденого як на лекційних, так і на семінарських заняттях. Час на виконання модульної контрольної роботи – 80 хв. Розподіл балів, що присвоюються студенту, з дисципліни:
ШКАЛА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ
Практичне заняття № 1 Аналіз регіонального комплексу природних загроз. Мета заняття: Обговорити, проаналізувати та порівняти зі студентами природні загрози різних регіонів України
Структура заняття: 1. Обговорення та контроль засвоєння теоретичного матеріалу з теми практичного заняття. 2. Заслуховування, обговорення та конспектування індивідуальних доповідей студентів. 3. Визначення характеристик небезпечних геологічних процесів (землетрусу) Теоретичні передумови до виконання роботи:Лекція №3. ПЛАН 1. Аналіз небезпечних гідрологічних процесів та явищ. 2. Підтоплення, затоплення повеневими або паводковими водами в поєднанні з підняттям ґрунтових вод,вітрові нагони. 3. Вражаючі фактори, характер їхніх проявів та наслідки. 4. Регіональний комплекс природних загроз Херсонщини (підтоплення, ерозія ґрунтів, абразія берегів, карст, зсуви, лесові породи). 5. Визначення характеристик небезпечних геологічних процесів (землетрусу).
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|