Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хімічна безпека

Мета заняття:

Ознайомити студентів з класифікацією небезпечних хімічних речовин та розрахувати уражальні фактори при аваріях з викидом небезпечних хімічних речовин.

Структура заняття:

1. Обговорення та контроль засвоєння теоретичного та практичного матеріалу з теми практичного заняття.

2. Заслуховування, обговорення індивідуальних доповідей студентів.

3. Розрахунок характеристик вражаючих факторів при аваріях з викидом НХР.

Теоретичні передумови до виконання роботи:Лекція №4.

ПЛАН

1. Класифікація небезпечних хімічних речовин за ступенем токсичності, здатності до горіння, впливом на організм людини.

2. Характеристика класів небезпеки згідно із ступенем їхньої дії на організм людини.

3. Класифікація суб’єктів господарювання і АТО за хімічною небезпекою.

4. Типологія аварій на хімічно-небезпечних об’єктах та вимоги до їхнього розміщення і розвитку.

 

ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ

1. Поясніть різницю між фізичними, хімічними та біологічними шкідливими виробничими факторами.

2. Зазначте класифікації небезпечних хімічних речовин за ступенем токсичності, здатності до горіння.

3. Дайте визначення поняттям «ГДК», «ГДВ», «ГДР», «ОБРВ»

4. Зазначте 2 типи ГДК.

5. Розкрийте класифікацію суб’єктів господарювання і адміністративно-територіальних одиниць за хімічною небезпекою

6. Поясніть прийоми захисту приміщень від проникнення токсичних аерозолів.

7. Розкрийте організацію дозиметричного й хімічного контролю.

8. Розкрийте особливості забруднення місцевості, води, продовольства у разі виникнення аварій з викидом небезпечних хімічних речовин.

 

ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ ЗАНЯТТЯ 4




Переглядів: 632

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення впливу вражаючих факторів при аварії з викидом радіоактивно небезпечних речовин | Визначення характеристик вражаючих факторів при аваріях з викидом НХР

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.