Хімічна безпека
Мета заняття:
Ознайомити студентів з класифікацією небезпечних хімічних речовин та розрахувати уражальні фактори при аваріях з викидом небезпечних хімічних речовин.
Структура заняття:
1. Обговорення та контроль засвоєння теоретичного та практичного матеріалу з теми практичного заняття.
2. Заслуховування, обговорення індивідуальних доповідей студентів.
3. Розрахунок характеристик вражаючих факторів при аваріях з викидом НХР.
Теоретичні передумови до виконання роботи:Лекція №4.
ПЛАН
1. Класифікація небезпечних хімічних речовин за ступенем токсичності, здатності до горіння, впливом на організм людини.
2. Характеристика класів небезпеки згідно із ступенем їхньої дії на організм людини.
3. Класифікація суб’єктів господарювання і АТО за хімічною небезпекою.
4. Типологія аварій на хімічно-небезпечних об’єктах та вимоги до їхнього розміщення і розвитку.
ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ
1. Поясніть різницю між фізичними, хімічними та біологічними шкідливими виробничими факторами.
2. Зазначте класифікації небезпечних хімічних речовин за ступенем токсичності, здатності до горіння.
3. Дайте визначення поняттям «ГДК», «ГДВ», «ГДР», «ОБРВ»
4. Зазначте 2 типи ГДК.
5. Розкрийте класифікацію суб’єктів господарювання і адміністративно-територіальних одиниць за хімічною небезпекою
6. Поясніть прийоми захисту приміщень від проникнення токсичних аерозолів.
7. Розкрийте організацію дозиметричного й хімічного контролю.
8. Розкрийте особливості забруднення місцевості, води, продовольства у разі виникнення аварій з викидом небезпечних хімічних речовин.
ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ ЗАНЯТТЯ 4
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|