Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Укажіть, за яким із показників можна визначити мінімальний обсяг виготовлення нового товару?

1. за кривою спадаючого попиту;

2. за кривою пропозиції;

3. за місткістю ринку;

4. за точкою беззбитковості.

49. Товарний клімат – це:

1. сукупність факторів зовнішнього середовища підприємства;

2. об’єкт із параметрами, що підлягають вимірюванню і перевірці;

3. сукупність факторів внутрішнього середовища підприємства;

4. період, протягом якого товар знаходиться на ринку і в сфері споживання.

50. Визначте, які елементи комплексу маркетингу утворюють основу маркетингової програми фірми:

1. продукт, ціна, канали збуту, цільовий ринок;

2. продукт, ціна, цільовий ринок, просування;

3. продукт, ціна, канали збуту, просування;

4. товар, ціна, персональний продаж, просування.

51. Укажіть, що являє собою маркетингова стратегія:

1. спосіб досягнення маркетингової мети, що характеризується цільовим ринком та маркетинговою програмою для її досягнення та значним горизонтом планування;

2. щоденне прийняття відповідних операційних рішень, необхідних для досягнення успіху маркетингової стратегії;

3. ефективне використання маркетингового плану, що потребує посиленої уваги до деталей;

4. спосіб просування продукту, за якого використовується пряма комунікація зі споживачем.

52. Укажіть, що являє собою маркетингова тактика:

1. спосіб досягнення маркетингової мети, що характеризується цільовим ринком та маркетинговою програмою для її досягнення та значним горизонтом планування;

2. щоденне прийняття відповідних операційних рішень, необхідних для досягнення успіху маркетингової стратегії;

3. ефективне використання маркетингового плану, що потребує посиленої уваги до деталей;

4. спосіб просування продукту, за якого використовується пряма комунікація зі споживачем.

53. Товарний потенціал – це:

1. сукупність факторів внутрішнього середовища підприємства;

2. комплекс скоординованих маркетингових заходів, спрямованих на досягнення організацією своїх цілей;

3. сукупність груп, підгруп, видів, різновидів та одиниць товарів, які пропонуються підприємством для продажу;

4. сукупність факторів зовнішнього середовища підприємства.

54. Товарний асортимент характеризують за допомогою ознак:

1. ширини, глибини, насиченості, гармонійності;

2. глибини, ширини, стабільності, насиченості, безпеки;

3. ширини, насиченості, безпеки, нешкідливості;

4. глибини, ширини, стабільності, насиченості.

55. Конкурентоспроможністю товару є:

1. найвищий у світі рівень якості товару;

2. здатність товару конкурувати на світовому ринку;

3. здатність товару конкурувати з аналогами на конкретному ринку в певний період часу;

4. найнижча собівартість товару.

56. Товарна одиниця – це:

1. відокремлена цілісність, що характеризується показниками величини, ціни, зовнішнього виду й іншими атрибутами;

2. вмістилище або оболонка товару;

3. укладена в упаковку послуга для розв’язання певної проблеми;

4. різноманітний товар;

57. Товари попереднього вибору:

1. дорогі престижні і спеціальні автомобілі;

2. індикатори радіоактивності та газові лічильники;

3. одяг і меблі;

4. чай і цукерки.

58. Товари імпульсної купівлі – це:

1. товари, що купуються регулярно;

2. товари, що купуються без попереднього планування і пошуків;

3. товари, що купуються при виникненні гострої потреби в них;

4. товари для екстрених випадків.

59. Товари для екстрених випадків:

1. товари, що купуються регулярно;

2. товари, що купуються без попереднього планування і пошуків;

3. товари, що купуються під час виникнення гострої потреби в них;

4. товари імпульсної купівлі

60. Група технічних показників конкурентоспроможності характеризує:

1. властивості продукції з точки зору готовності її задовольняти конкурентну потребу;

2. ціну споживання, тобто витрати споживача, які необхідні для задоволення його потреби;

3. технічний рівень, який визначається оцінкою відповідності товару сучасним вимогам;

4. умови придбання та використання товару.

61. За комерційними умовами конкурентоспроможність визначається:

1. рівнем ціни, терміном постачання, умовами оплати, рівнем митних зборів, податків, ступенем відповідальності продавців за виконання зобов’язань і гарантій;

2. наближенням продавців до покупців; доставка продавцями товарів до місця споживання; зручність розрахунків;

3. класифікаційними параметрами ;

4. естетичними характеристиками, які поєднують зміст і форму предмету.

62. Сукупність якісних та вартісних характеристик товару, які сприяють створенню переваг даного товару перед товарами-конкурентами в задоволенні конкретної потреби споживача:

1. конкурентоспроможність товару ;

2. імідж товару ;

3. товарний знак;

4. рейтинг товару

63. Диверсифікація – це:

1. розповсюдження господарської діяльності підприємства на нові сфери;

2. процес придбання або включення в структуру підприємства нових виробництв, які технологічно входять у процес виробництва;

3. проникнення підприємств у галузі, які не мають прямого виробничого зв’язку або функціональної залежності від основної їх діяльності;

4. створення альянсів між компаніями, які зацікавлені в інтеграції без переходу прав власності.

64. Концепція, що визначає послідовність періодів існування товару:

1. життєвий циклу товару ;

2. період розробки товару ;

3. модифікація ринку ;

4. проникнення у нові сегменти ринку.

65. Етапи життєвого циклу товару:

1. впровадження, зростання, зрілості, падіння

2. розробки, росту, зрілості, упаду

3. розробки, росту, падіння, зниження

4. впровадження, падіння, зрілості, стабілізації

66. Усе, що призначене для задоволення певної потреби і пропоноване на ринку для продажу – це:

1. аудиторські послуги;

2. послуги фондової біржі;

3. товар;

4. маркетинговий план.

67. Рівні сприймання товару, як носія функціонально-корисних властивостей:

1. марка товару, задум товару, образ товару;

2. товар особистого попиту, товар пасивного попиту;

3. споживчий товар, товар повсякденного попиту;

4. товар за задумом, реальне виконання товару, товар із підкріпленням.

68. Товари особливого попиту – це:

1. товари, які споживач звичайно купує часто, без роздумів;

2. товари, які споживач у процесі вибору і купівлі, порівнює між собою;

3. товари з унікальними характеристиками, придбання яких потребує від покупців додаткових зусиль;

4. товари, про які споживач не знає або знає, проте не планує їх купівлю.

69. Якість – це:

1. сукупність властивостей і характеристик продукції, які можуть задовольнити певні потреби;

2. характеристика спеціальних показників однієї чи кількох властивостей продукції;

3. функціонально корисні властивості товару;

4. матеріальний або нематеріальний результат діяльності чи процесу.

70. До факторів, які стимулюють якість товару, належать:

1. якість сировини, матеріалів, комплектуючих виробів;

2. якість технологічних процесів виготовлення товару;

3. матеріальна зацікавленість робітників;

4. умови транспортування.

71. Ступінь привабливості товару для споживачів, який визначається можливістю задоволення цілого комплексу їх вимог, – це:

1. конкурентоспроможність товару;

2. якість товару;

3. імідж товару;

4. фірмовий стиль.

72. Стадія життєвого циклу товару, на якій у рекламному зверненні робиться акцент на якості, престижності товару, – це стадія:

1. зрілості;

2.зростання збуту;

3. виведення товару на ринок;

4. спаду.

73.Елемент логістики, забезпечує фізичне переміщення матеріалопотоків і зв'язок різних ланок логістичного ланцюга між собою:

1. постачання;

2. розподіл;

3. транспортування;

4.складування.

74. Межі логістичної системи визначаються:

1. довільно;

2. на основі чинних нормативних документів, які регламенту­ють діяльність підприємств;

3. циклом обігу засобів виробництва;

4. становищем підприємства на ринку.

75. Елемент логістики, пов'язаний зі збором, обробкою, аналізом логістичної інформації, побудо­вою й оптимізацією логістичних інформаційних систем:

1. постачання;

2. розподіл;

3. складування.

4. інформаційне забезпечення;

76. Закупівельна логістика – це управління матеріальними потоками:

1. у процесі створення матеріальних благ або надання матеріальних послуг;

2. у процесі забезпечення підприємства матеріальними ресурсами;

3. у процесі реалізації продукції;

4. на транспортних ділянках.

 

77. Керування запасами в логістичній системі відбувається:

1. на етапі постачання виробництва;

2. в основному виробництві;

3. на етапі розподілу готової продукції;

4. протягом всього логістичного ланцюга.

78. Функція, яка є безпосередньою функцією менеджера з логістики:

1.вибір транспорту;

2. ринкові дослідження;

3. розробка рекомендацій зі зняття з виробництва застарілої продукції;

4. реклама.

79. Показник, який є основою для аналізу системи логістики:

1. граничні витрати;

2. загальні витрати;

3. постійні витрати;

4. змінні витрати.

80. Потік – це:

1. сукупність об'єктів, що сприймаються як єдине ціле. Вона існує як процес на деякому часовому інтервалі і вимірюється в абсолютних одиницях за певний період часу;

2. матеріальні ресурси, незавершена продукція і готова продукція, що знаходяться в стані руху;

3. потік ресурсів, які проходять шлях від конкретного джерела виробництва до моменту споживання;

4. потоки, що формуються на підприємстві.

81. Логістичні операції – це:

1. сукупність дій, спрямованих на перетворення тільки матеріального потоку;

2. сукупність дій, спрямованих на перетворення тільки інформаційного потоку;

3. сукупність дій, спрямованих на перетворення матеріального і інформаційного потоків;

4. укрупнена група логістичних функцій

82. Логістичний ланцюг – це:

1. укрупнена група логістичних операцій;

2. лінійно впорядкована множина учасників логістичного процесу, які реалізують доведення матеріального потоку від конкретного виробника до його споживачів;

3. частково впорядкована множина різних посередників, які реалізують доведення матеріального потоку від конкретного виробника до його споживачів;

4. безліч фізичних і юридичних осіб, що здійснюють логістичні операції.

83. Комунікаційній менеджмент – це:

1. особлива функція управління, покликана встановлювати і підтримувати взаємозв'язки, взаєморозуміння і співпрацю між організацією і різними цільовими групами на двосторонній основі;

2. цілісна система базових поглядів, ідей і постулатів, що затверджує пріоритет певних цінностей для досягнення поставлених цілей на користь конкретних груп людей;

3. набір найбільш важливих для компанії принципів, яких вона дотримується в своїй діяльності;

4. стратегічні плани компанії, зібрані в єдиний пакет документів, які створюються для визначення бізнес-цілей і шляхів їх досягнення.

84. Законом «Про рекламу» заборонена:

1. соціальна реклама;

2. прихована реклама;

3. реклама алкоголю;

4. реклама зброї.

85. Вкажіть на основні стилі рекламного звернення:

1. офіційно-діловий, науково-професійний, публіцистичний, літературний та фамільярний;

2. просте дикторське повідомлення, мюзикл;

3. анімаційний фільм, зарис з натури, порівняльна реклама;

4. сюжетне оповідання про товар та його властивості, гра, фільм, кліп, радіо оголошення.

86. Пік-тайм – це:

1. рекламна паперова обкладинка;

2. спеціально підготовлений рекламний ролик, створений для вивчення реакції аудиторії або як зразок для рекламодавців;

3. найзручніший час для рекламування на радіо і телебаченні;

4. стимулювання діяльності у сфері торгівлі.

87. Переконувальна реклама – це:

1. реклама, що застосовується для формування вибіркового попиту на певну марку товару через переконування споживача, що за свої гроші він отримає максимально цінну річ;

2. публічна неоплачувана діяльність підприємства з формування сприятливого ставлення до певного товару цього підприємства або до самого підприємства;

3. реклама, яка застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про цей товар;

88. Рекламна аудиторія – це:

1. просування, сприяння продажу товарів;

2. загальна кількість людей, які можуть прочитати, побачити або почути рекламне звернення, що передається за допомогою засобів масової інформації;

3. об'єднання рекламних агентств для досягнення спільних цілей у рекламному бізнесі;

4. будь-яка оплачувана форма неособистого пред'явлення та просування товарів від імені виробника.

89. Перший етап процесу розробки комунікаційної програми:

1. вибір структури комплексу комунікацій;

2. встановлення цілей комунікацій;

3. визначення адресата;

4. розробка бюджету.

90. Звукова реклама із зоровим рядом:

1. аудіореклама;

2. відеоролик;

3. брандмауер;

4. аудіовізуальна реклама

91. До засобів розповсюдження реклами відносять:

1. пресу, телебачення, пошту, радіо, Інтернет, транспорт, сувеніри, упаковка;

2. газети та журнали, проспекти, презентаційні книги;

3. каталоги, бланки замовлень, рекламні листівки, купони для замовлень;

4. магнітофонні та відеозаписи, рекламні оголошення на радіо, телебаченні тощо, навіть вагони метрополітену.

92. Кінцевим об'єктом маркетингового комунікаційного впливу є:

1. споживач;

2. конкуренти;

3. контрольний орган;

4. місцеві мешканці.

93. Рекламодавець – це насамперед особа, яка:

1. виготовляє рекламну продукцію;

2. розробляє ідею рекламного звернення;

3. забезпечує розміщення рекламного повідомлення;

4. замовляє створення, виготовлення або розміщення реклами.

94. Деталізована розбивка рекламних витрат за конкретними товарами, ринками та ЗМІ:

1. кошторис;

2. глосарій;

3. брандмауер;

4. бюджет реклами.

95. Об’єднання різних інструментів маркетингових комунікацій призводить до отримання:

1. економічного ефекту;

2. соціального ефекту;

3. підприємницький ефект;

4. синергетичного ефекту.

96. Кого не можна зарахувати до суб'єктів, на яких спрямовуються заходи стимулювання збуту:

1. торговельні посередники;

2. споживачі-організації;

3. власний торговельний персонал;

4.конкурентів.

97. Що не належить до інструментів стимулювання збуту:

1. встановлення цінових знижок;

2. продаж товарів на умовах пільгового кредитування;

3. видача дисконтних карток;

4. зовнішня реклама.

 

98. До об'єктів PR-акцій зараховують:

1. безпосередньо цільові аудиторії – споживачі;

2. засоби масової інформації;

3. співробітники компанії;

4. світосприйняття, мода, стиль.

99. Відповідно до методу Парето множина керованих об'єктів поділяється на дві частини у пропорції:

1. 10/90;

2. 20/80;

3. 40/60;

4. 50/50.

100. Метою паблік-рилейшнз є:

1. привернення уваги покупців, виклик зацікавленості і бажання придбати товар, здійснення поштовху до купівлі товарів;

2. популяризація підприємств, організацій або окремих осіб серед цільо­вих груп громадськості;

3. привертання уваги споживача, стимулювання купівлі і створення передумов для повторних закупівель, розвиток тривалих стосунків з отримувачем;

4.посилення імпульсної купівлі.

101. До недоліків зовнішньої реклами слід віднести:

1. відсутність вибірковості аудиторії; неможливість контакту з віддаленими аудиторіями; обмеженість творчого характеру;

2. не забезпечує конфіденційності інформації, вузька цільова аудиторія;

3. висока абсолютна вартість; перевантаженість рекламою; низька вибірковість аудиторії;

4. часовий тривалий розрив між купівлею місця і появою реклами; сусідство реклами конкурентів.

102. Товарна вітрина – це:

1. вітрина, коли поряд с товаром використовуються декоративні елементи, за допомогою яких підкреслюють найголовніші особливості товару;

2. оформлення з використанням жанрової сцени;

3. вітрина, зроблена до свят, ювілеїв, подій.

4.вітрина, основу якої становить товар без використання декоративних елементів;

103. Буклет – це:

1. рекламний листок містить суто рекламну, інформацію «помітніше» оформлено;

2. рекламний проспект, що містить безліч кольорових фотографій і малюнків, звичайно включає матеріали, що формують імідж фірми, часто випускається до ювілейних дат;

3. невеликий за обсягом, але якісно оформлений рекламний матеріал;

4. інформаційний лист виконується на фірмовому бланку, адресується конкретній особі і містить інформацію про фірму або товар.

104. Каталог – це:

1. перелік пропонованих товарів, які описані проілюстровані фотографіями, як правило, має форму брошури;

2. невеликий за обсягом, але якісно оформлений рекламний матеріал;

3. комерційна пропозиція має меншу рекламну спрямованість і велику маркетингову, містить умови угоди;

4. рекламний проспект, що містить безліч кольорових фотографій і малюнків, звичайно включає матеріали, що формують імідж фірми, часто випускається до ювілейних дат.

105. Маркетингові комунікації в країнах – членах Європейського Союзу (ЄС) не контролюються:

1. внутрішніми законами;

2. національними саморегулюючими організаціями;

3. законодавством ЄС;

4. українськими законами.

106. Діяльність з продажу товарів і послуг, яка передбачає використання Інтернету для оформлення замовлень і розрахунків носить назву:

1. інтернет-маркетинг;

2. система-інтернет;

3. маркетингова діяльність;

4.маркетингові комунікації.

107. Сайт, який об’єднує кілька інтернет-магазинів різних компаній називається:

1. форум;

2. мережевий супермаркет;

3. магазин;

4. компанія.

108. Знижки за обсяг купленого товару – це:

1. бонусні знижки;

2. кількісні знижки;

3. прогресивні знижки;

4. знижки «сконто».

109. Звичайна (прост знижка – це:

1. знижка з прейскурантної ціни;

2. знижка, яка надається постійним покупцям залежно від річного обсягу продажів;

3. знижка, яка надається постійним покупцям;

4. знижка, яка надається у вигляді безкоштовних послуг або великої кількості безкоштовних зразків.

110. Знижка «сконто» надається:

1. при розрахунку готівкою;

2. за кількість, обсяг або серійність покупки;

3. продавцям у сфері торгівлі;

4. коли одночасно застосовуються кілька видів знижок.

111. Основна функція підприємств виробничо-торговельної сфери – це:

1. створення робочих місць та забезпечення зайнятості населення;

2. створення матеріальних благ суспільства;

3. виробництво та продаж товарів ті послуг;

4. реалізація задекларованої програми.

112. Фірми користуються послугами маркетингових посередників, щоб:

1. позбутися багатьох обтяжливих функцій процесу виробництва та продажу товарів;

2. ефективніше виконувати основну функцію фірми – виготовляти вироби;

3. розширити коло фірм-учасників бізнесу і тим самим знизити конкуренцію;

4. збільшити зайнятість населення, його купівельну спроможність та обсяги закупівель ним товарів фірми.

113. Фірма «Тера» отримала генеральну франшизу від компанії «ІС» з правом продавати франшизу у Західному регіоні України. Форма франчайзингу, про яку йдеться, – це:

1. конверсійний франчайзинг;

2. корпоративний франчайзинг;

3. районний франчайзинг;

4. субфранчайзинг.

114. Прямим каналом називається той, за допомогою якого товар продається:

1. виробником – кінцевому споживачеві (користувачеві);

2. роздрібним торговцем – кінцевому споживачеві;

3. гуртовим торговцем – роздрібному торговцю;

4. виробником – гуртовому торговцю.

115. Розкрити особливості підприємств роздрібної торгівлі:

1. вони зручніші для споживача, бо трапляються практично скрізь;

2. вони приділяють менш уваги стимулюванню та розміщенню свого торговельного підприємства;

3. мають справу здебільшого з професійними клієнтами;

4. їх угоди і торговельна зона зазвичай більші.

116. Придбання підприємством сировини та напівфабрикатів для забезпечення безперервної роботи – це:

1. повторна закупівля без змін;

2. повторна закупівля з модифікацією;

3. закупівля для вирішення нових завдань;

4. виконання замовлення.

117. Кодування в маркетингових комунікаціх – це:

1. процес, у ході якого одержувач надає значення символам, які передав відправник;

2. процес представлення думки у символічній формі;

3. набір символів, які передає відправник;

4. немає правильної відповіді.

118. Головне завдання реклами – це:

1. інформування клієнтів про асортимент послуг;

2. формування та стимулювання попиту на запропоновані підприємством товари та послуги;

3. формування і підтримка іміджу організації;

4. немає правильної відповіді.

119. Якою мовою повинні бути тексти зовнішньої реклами (за Законом України «Про рекламу»):

1. російською і українською;

2. тільки російською;

3.тільки українською;

4. на бажання виробника.

120. До маркетингових комунікацій не належать:

1. іменні;

2. поліграфічні;

3. електронні;

4.візуальні.

121. Direct-mail – це:

1. зовнішнє оформлення буклета;

2.пряма поштова розсилка;

3. логотип підприємства;

4. бренд.

122. Стадія життєвого циклу товару, на якій у рекламному зверненні робиться акцент на якості, престижності товару, – це стадія:

5. зрілості;

6.зростання збуту;

7. виведення товару на ринок;

8. спаду.

 

123. Прогресивна знижка надається:

1. за кількість, обсяг або серійність покупки;

2. постійним покупцям та тим, у кому продавці найбільше зацікавлені;

3. через використання великої кількості безкоштовних зразків;

4. під час продажу товару на експорт.

124. Система КANBAN вперше була реалізована корпорацією:

1. Ford Motors;

2. Toyota Motors;

3. General Motors;

4. Mitsubishi.

125. Мікрологістична система MRP ґрунтується на концепції:

1. “точно у термін”;

2. “планування потреб / ресурсів”;

3. “реагування на попит”;

4. “загальної відповідальності”.

126. Складові маркетингового середовища фірми – це:

1. макросередовище в його різноваріантних виявах;

2. мікросередовище і засоби нейтралізації його негативного впливу;

3. макро- і мікросередовище;

4. різноманітні інструменти впливу на це середовище.

127. Впровадження нових послуг на ринок необхідно здійснювати:

1. як тільки намітився спад обсягу продажів найбільш ходових послуг;

2.на основі дослідження ринку;

3. на основі інтуіції;

4. на основі діяльності конкурентів.

128. Стимулюючий маркетинг пов'язаний із попитом:

1. ірраціональним;

2. негативним;

3. відсутнім;

4. нерегулярним

129. Суб’єкти конкуренції – це:

1. малі підприємства, спільні підприємства;

2. державні підприємства;

3. підприємства, які виробляють і продають або купують і перепродають товари;

4. підприємства споживчої кооперації.

130. Етап процесу маркетингових досліджень, який потребує найбільших витрат, – це:

1. розробка дослідницького проекту;

2. збір та систематизація інформації;

3. оцінювання інформації;

4. визначення проблеми.

131. Сучасна маркетингова інформаційна система – це:

1. сукупність програмних засобів та інформації;

2. організаційно-технічна система збору, систематизації та обробки маркетингової інформації;

3. система, спрямована на забезпечення процесів прийняття рішень у процесі управління підприємством;

4. система, що діє в комплексному та безперервному режимі.

132. Надійність маркетингової інформації – це:

1. використання в основному лише повторної інформації, офіційних даних, що публікуються статистичними та іншими державними органами;

2. максимальна її відповідність поглядам керівництва фірми і маркетологів;

3. забезпечення наукових принципів збору інформації (вірогідності, сталості, репрезентативності) і виключення тенденційності в її оцінці;

4. максимальна її відповідність поглядам споживачів.

133. Комплекс екологічного маркетингу формується під впливом:

1. законодавчих обмежень і регламентації;

2. збитковості;

3. думки споживачів;

4. сезонності.

134. В Україні екологічне підприємництво формується за такими напрямами:

1. використання застарілих технологій для хімічної промисловості;

2. інформатизації виробництва і збуту;

3. використання традиційних джерел енергії;

4. використання застарілих технології виробництва продуктів харчування.

135. Кодекс професійної етики в галузі прямою продажу має на меті:

1. пояснення продавцям умови повернення продукції та приймання її назад;

2. сприяння більш повному задоволенню потреб споживачів і захисту їх інтересів;

3. встановити ділові стосунки з продавцями на етичних та законних засадах;

4. забезпечити точною і повною інформацією стосовно продукції, можливостей, прав та зобов'язань, цін і витрат.

136. Основна перевага прямого продажу для споживача:

1. здійснення покупки у незручний час;

2. широкий спектр та асортимент товарів;

3. консультація та демонстрація відповідно до індивідуальних потреб;

4. неможливість спробувати чи протестувати продукцію перед купівлею.

137. Причини, які спонукають купувати продукцію методом прямого продажу:

1. неможливість розпочати власний бізнес і побудувати кар'єру;

2. витрачання часу на покупки;

3. наявність особистого консультанта, індивідуальний підхід до клієнта;

4. можливість отримати додатковий дохід.

138. Телевізійна реклама прямого відгуку відрізняється від звичайної телевізійної реклами тим, що:

1. значно менша за обсягами;

2. присвячена кільком товарам;

3. має вигляд 15–30 хвилинної програми, присвяченої одному товару;

4. застосовується в основному для продажу фінансових послуг.

139. Електронна торгівля – це:

1. «торговельні зали», в яких продавці, користуючись новими електронни­ми технологіями, пропонують, свої товари та послуги, а покупці відшукують інформацію, яка їх цікавить;

2. процес купівлі та продажу, що підтримується електронними технологіями;

3. глобальна система комп'ютерних мереж;

4. компанії, які надають інформацію і маркетингові послуги абонентам за певну щомісячну плату.

140. Купівля товарів через Інтернет дає споживачам такі переваги:

1. мінімізація часу;

2. відсутність доступу до порівняльної інформації про подібні товари та компанію;
неможливість замовлення товару безпосередньо вдома;

3. інформаційна перевантаженість мережі.

141. Конверсійний маркетинг пов'язаний із попитом:

1. ірраціональним;

2. надмірним;

3. негативним;

4. відсутнім.

142. Розширення діяльності підприємства за допомогою об’єднання або взяття під контроль інших підприємств – це:

1. інтенсивний розвиток;

2. інтеграційний розвиток;

3. диверсифікація;

4. спеціалізація.

143. Основна перешкода експорту послуг – це:

1. митні бар’єри країн-імпортерів;

2. місцеві традиції країн, куди експортують послуги;

3. прородні фактори;

4. соціально-економічні фактори.

144. Розвиваючий маркетинг пов'язаний із попитом:

1. ірраціональним;

2. надмірним;

3. негативним;

4. потенційним.

145. Ремаркетинг пов'язаний із попитом:

1. ірраціональним;

2. що знижується;

3. негативним;

4. відсутнім.

146. Синхромаркетинг пов'язаний із попитом:

1. нерегулярним;

2. надмірним;

3. негативним;

4. відсутнім.

147. Підтримуючий маркетинг пов'язаний із попитом:

1. ірраціональним;

2. надмірним;

3. повноцінним;

4. відсутнім.

148. Демаркетинг пов'язаний із попитом:

1. ірраціональним;

2. надмірним;

3. негативним;

4. відсутнім.

149. Глобальні маркетингові стратегії – це:

1. вузька товарна спеціалізація;

2. сегментація;

3. інтернаціоналізація;

4. „зняття вершків”.

150. Життєвий цикл товару – це крива динаміки товару, представлена в координатах:

1. тип клієнта – збут;

2. час – прибуток, збут;

3. час – кількість конкурентів;

4. час – збиток.

.





Переглядів: 2016

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
За напрямом підготовки «Маркетинг» | Б) перебувати в кутовій кімнаті багатоповерхівки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.035 сек.