Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота “Розчини електролітів”.

 

Дослід 1. Порівняння хімічної активності кислот. Взаємодія хлоридної і оцтової кислот з цинком.

 

В одну пробірку налити 1-2 мл розчину хлоридної(соляної) кислоти (С=2моль/л), а в другу – стільки ж і такої ж концентрації розчину оцтової кислоти. Вибрати два однакових за величиною шматочка цинку і помістити по одному в кожну пробірку. В якому випадку водень виділяється більш енергійно? Чому? Написати йоні рівняння реакцій.

Дослід 2. Вплив солі слабкої кислоти на дисоціацію цієї кислоти.

 

В дві пробірки внести по 5-7 крапель розчину оцтової кислоти (С=0,1 моль/л). В кожну пробірку додати краплю метилового оранжевого.Під впливом яких йонів метилоранж набуває рожевого забарвлення? Одну пробірку залишити в якості контрольної, а в другу внести 3-4 мікрошпателя ацетата натрію і перемішати розчин. Порівняти забарвлення отриманого розчину з забарвленням розчину в контрольній пробірці. Написати рівняння дисоціації оцтової кислоти і вираз константи її дисоціації. Пояснити, як зміщується рівновага дисоціації кислоти, якщо до неї додати ацетат натрію.

Дослід 3. Вплив солі слабкої основи на дисоціацію цієї основи.

 

В дві пробірки внести по 5-7 крапель водного розчину аміаку (С=0,1 моль/л). В кожну пробірку додати краплю розчину фенофталеїну.Під впливом яких йонів фенолфталеїн набуває малинового забарвлення? Одну пробірку залишити в якості контрольної, а в другу внести 3-4 мікрошпателя хлориду амонію і перемішати розчин. Порівняти забарвлення отриманого розчину з забарвленням розчину в контрольній пробірці. Написати схему рівноваги в розчині. Пояснити, як зміщується рівновага в цьому розчині, якщо до нього додати хлорид амонію.

Дослід 4. Умови утворення осаду.

 

В дві пробірки внести по 2-3 краплі розчину сульфату заліза(II). В одну з них додати такий же об'єм сірководневої води, а в другу – розчин сульфіду амонію. В якому випадку утвориться осад? Написати йоне рівняння реакції. Користуючись правилом добутка розчинності, пояснити утворення осаду сульфіду заліза в одному випадку і його відсутність в другому.

 

2.2. Запитання для самоконтролю

 

1.Що таке електроліти, електролітична дисоціація?

2.Від чого залежить сила електроліту? Приклади сильних і слабких електролітів?

3.Як дисоціюють у водному розчині солі, кислоти, основи?

4.В напрямку утворення яких речовин протікають реакції в розчинах електролітів? Наведіть конкретні приклади.

5.За якими правилами складають йонні рівняння реакцій?

6.Що таке константа дисоціації слабких електролітів? Що вона характеризує?

7.Що таке йонний добуток води, водневий показник? Що він характеризує, як його можна розрахувати або визначити експериментально?

8.Для чого використовується добуток розчинності? Як його можна розрахувати або визначити експериментально?

9.Що таке гідроліз солей? Які фактори впливають на нього? Чи всі солі гідролізують у водному розчині? Наведіть конкретні приклади.

10.Що характеризує ступінь гідролізу, константа гідролізу? Від яких факторів вони залежать?

11.Що треба враховувати при обчислені осмотичного тиску, температур кипіння і замерзання розчинів електролітів?

 


 




Переглядів: 485

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.