Види i властивостi економiчноi iнформацii. Поняття економiчноiї iнформацii.
Кiбернетичний пiдхiд до визначення економiчноi iнформацiї. Iнформацiя як предмет i
продукт працi.Економічна інформація — це сукупність відомостей про соц.-економічні процеси, що слугують для управлінняцими процесами і колективами людей у виробничих чи невиробничих сферах. Класифiкацiя екном.інформації: 1.за функціями управління: планова, нормативна, облікова, аналітична; 2.за відношенням до обєкта управління: вхідна (зовн. ,внутр.), вихідна (зовн.,внутр.), 3.за моментом виникнення: перинна-інформ.з джерела, похідна — вторинна інформація. 4.за сталістю змісна: умовно стала, умовно змінна; 5.за характеризованими сутностями: інформ.про предмет, інформ.про процеси; 6.за елементами структури: реквізит, показник, масив, інформ.потік, інформ.база. При кібернетичному підході інформацією є лише нові, корисні, вагомі для користувача відомості, і задача полягає в їх здобутті. Поняття ек.інформ. є центральним в економічній кібернетиці і слугує основним предметом теорії інформаційних систем обробки даних.Якщо підійти до поняття економічної інформації з кібернетичних позицій, то інформаційний процес управління можна кваліфікувати як перетворення первинних відомостей на ек.інформ., необхідну для прийняття рішень, які спрямовані на забезпечення заданого стану господарства й оптимального його розвитку. Інформація-це відомості про навколишній світ (обєкт, явища, події, процеси) які зменшують міру існуючої невизначеності, неповноти знань відчужені від їх творця
Переглядів: 265
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: