Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання навчальної дисциплін

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

МЕЛІТОПОЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО

 

 

ІСТОРІЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

 

 

ПРОГРАМА

Вибіркової навчальної дисципліни

підготовки: бакалавр

напряму 6.020204 Музичне мистецтво

спеціалізація:Художня культура

 

(Шифр за ОПП: ПП 2)

 

Мелітополь

2014 рік

РОЗРОБЛЕНО ТА ВНЕСЕНО: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

 

РОЗРОБНИКИ ПРОГРАМИ: М. В. Ратко, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Обговорено та рекомендовано до видання навчально-методичною комісією ННІСПМО

« 31 » серпня 2014 року, протокол № 1


ВСТУП

Програма вивчення вибіркової навчальної дисципліни «Історія образотворчого мистецтва» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавр спеціальності 6.020204 «Музичне мистецтво. Спеціалізація: Художня культура» факультету мистецтв і художньої освіти.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є ознайомлення студентів з питаннями закономірності історичного процесу формування, домінування та подальшої трансформації певних естетичних моделей осягнення світу, які знайшли втілення у творах мистецтв та архітектури, творчості визначних майстрів.

Міждисциплінарні зв’язки: навчальна дисципліна “Історія образотворчого мистецтва” тісно пов’язана з курсами “Історія світової та вітчизняної культури”,“Декоративно-прикладне мистецтво”, “Естетика”, Культурологія” і є основою подальшого засвоєння дисципліни «Шкільний курс художньої культури з методикою викладання».

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Мистецтво Давнього світу

2. Античне мистецтво

3. Мистецтво Середньовіччя (3 курс)

 

 

4. Мистецтво Відродження

5. Архітектура і образотворче мистецтво XVII ст.

6. Архітектура і образотворче мистецтво XVIII ст.

7. Архітектура і образотворче мистецтво XIX ст.

8. Архітектура і образотворче мистецтво XX- поч. XXI ст. (4 курс)

 

Мета та завдання навчальної дисциплін

1.1 Метою курсу “Історія образотворчого мистецтва” є оволодіння основними знаннями в галузі історії зарубіжного та вітчизняного мистецтва від зародження суспільства до нашого часу.

1.2 Завдання курсу полягає в тому, щоб розкрити студентам ідейно-художній світ образотворчого мистецтва, допомогти їм досягнути й оцінити естетичні ідеали видатних діячів зарубіжного та вітчизняного мистецтва, зрозуміти основні закономірності розвитку основних стилів і напрямків світового образотворчого мистецтва. Одним із видів роботи студентів є вивчення новинок науково-художньої літератури, мистецтвознавчих та методичних видань у галузі історії зарубіжного та вітчизняного мистецтва.

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:

- сутність і структуру курсу «Історія образотворчого мистецтва»

- основні мистецтвознавчі поняття, що вивчаються в межах шкільного курсу викладання художньої культури (наприклад, стиль, напрям, жанр образотворчого мистецтва, сюжет, композиція, персонаж, тощо);

- загальні закономірності розвитку образотворчого мистецтва та архітектури.

вміти:

- виявляти формальні і змістові ознаки художнього твору;

- проводити аналіз художнього твору, узагальнювати, робити висновки на основі конкретного матеріалу;

- вирішувати дискусійні мистецтвознавчі питання

- оперувати мистецтвознавчою термінологією, характеризувати зразки архітектури та образотворчого мистецтва певного періоду або певної країни, твори конкретного художнього стилю, творчість окремого митця.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 144 годин / 4 кредити ECTS (3 курс)

108 годин / 3 кредити ECTS (4 курс).




Переглядів: 461

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.