Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовий модуль 5. Архітектура та образотворче мистецтво Європи XVII ст.

Загальна характеристика історичного розвитку країн Західної Європи у ХVІІ-ХVШ ст. Розвиток капіталістичних відносин у надрах феодального суспільства і боротьба з феодалізмом (ранні буржуазні революції). Фео­дально-католицька реакція. Формування абсолютних монархій. Світоглядна криза (розвиток раціоналізму та релігійно-містичні тенденції в науці і мистецтві).

Формування у XVII ст. яскраво виражених національних шкіл у мистецтві. Основні напрями в мистецтві XVII ст. - бароко і барочний академізм, класицизм і реалістичні течії.

Історія терміна «бароко» та зміна його значення на різних етапах розвитку мистецтвознавчої науки. Зародження бароко в Італії та його поширення в інших країнах Західної Європи. Зв'язок бароко з контр­реформацією та придворною культурою.

Реалістичне мистецтво XVII ст. та його особливості. Формування розвинутої системи самостійних жанрів у живописі.

Коротка характеристика основних національних шкіл та їхніх взаємин.

 

Тема 11. Архітектура Італіїського бароко




Переглядів: 239

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.