Змістовий модуль 6. Мистецтво Західної та Східної Європи XVIIІ ст.
Тема 19. Архітектура та образотворче мистецтво Франції XVIIІ ст.
Творчість Антуана Ватто
Занепад абсолютизму. Поява стилю «Рокайль» та його загальна характеристика.
Архітектура Франції XVIII ст.
Розробка типу міського будинку. Створення особняків «між двором і садом». Підвищення вимог до організації плану. Питання внутрішньої обробки. Так званий «стиль Людовіка XV».
Перехід до класицизму. Шукання нового, більш строгого стилю, заснованого на підкріпленому археологічними дослідженнями вивченні античності. Перегляд архітектурних теорій XVI-XVII ст. на основі вивчення археологічних пам'яток. Розширення поняття античної архітектури. Характерні риси раннього класицизму (так званого «стилю Людовіка XVI»).
Ж.А. Габріель (1696-1782). Палац Малого Тріанона, площа Людовіка XVI (пізніше площа Згоди).
Ж.Ж. Суфло (1713-1780) і будівництво церкви св. Женев'єви (згодом Паризького Пантеону). Французький класицизм кінця XVIII ст. Прагнення перебороти відому здрібненість, характерну для попереднього періоду, шляхом підкресленої простоти, укрупнення масштабів. Пошук великих монументальних рішень.
Ж. Гондуен (1737-1818). Школа хірургії та проект створення площі перед нею. Значення цієї пам'ятки для архітектури кінця XVIII ст.
К.Н. Леду (1736-1806). Період найвищого розквіту його обдарування. Містечко солеварів у Шо і застави Парижа. Пізні проекти Леду та їхнє видання 1804 р. Шукання великого монументального стилю напередодні французької буржуазної революції.
Переглядів: 284
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: