МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Тема 21. Іспанське мистецтво XVIII ст.Франсіско Гойя (1746-1828) - великий художник іспанського народу. Історична обстановка у роки молодості Гойї. Іспанія під гнітом абсолютизму та інквізиції. Ранні роботи Гойї (панно для шпалер і портрети). Зв'язок їх з мистецтвом рококо. Французька революція і посилення соціальної боротьби в Іспанії. Подальший розвиток реалістичних тенденцій у творчості Гойї. Серія офортів «Капричос», їх реалістична сутність і критичний характер; гострота й сила політичної сатири Гойї. Живопис Гойї 1790-1800-х рр. Контраст між утвердженням краси і значущості народних демократичних образів (жанрові картини, «Одягнеш Маха», «Оголена Маха», «Жінка в жовтому шарфі», «Ізабелла Кобос де Пор сель», «Посол французької республіки Гиймарде») та різкою критикою об разів іспанської реакції («Сеанс інквізиції», «Сімейний портрет Карла IV»). Національно-визвольна війна іспанського народу проти Наполеона Відображення й підтримка її у творчості Гойї («Розстріл повстанців», серія офортів, «Нещастя війни»). Пізніша творчість Гойї, портрети і жанрові картини. Розписи «Будинку глухого». Серія «Диспаратес»; риси похмурої фантастики у цих роботах. Зв'язок Гойї з іспанською революцією 1820-1823 рр. і відображення її підйому та невдачі творчості художника. Кращі реалістичні твори останніх років життя Гойї («Ковалі», «Водоноша»). Живописні шукання пізнього Гойї. Останні роки життя в Бордо. Значення творчості Гойї для подальшого розвитку мистецтва XIX ст.
Тема 22. Мистецтво ІталіїХVПІ ст. Творчість Д. Ж. Тьеполо і Ф. Гварді. Живопис. Північно-італійські живописці першої половини XVIII ст. Маньяско, Д.М. Креспі. Бароко у Венеції. Загальний характер венеціанського живопису XVII ст. Його розквіт у XVIII ст. Пьяцетта. Себастьяно Річчі. Джованні Тьєполо (1698-1770) - один з найбільш відомих живописців XVIII ст. Творчий шлях майстра. Стилістичний характер його мистецтва. Розпис Тьєполо як заключна фаза розвитку італійського монументально-декоративного живопису. Станкові картини майстра. Тьєполо як портретист і один з визначних графіків XVIII ст. Малюнок і оригінальний офорт. Школа Тьєполо. Венеціанська ведута. Антонів Каналі (1697-1768) і Белотто. Франческо Гварді (1712-1793) як один з провідних живописців Венеції. Його фігурні композиції та пейзажі. Гварді як малювальник.
Переглядів: 403 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|