МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Змістовий модуль 7. Мистецтво країн Західної Європи XIX ст.Тема 25. Мистецтво Франції кінця XVIII – першої половини XX ст. класицизм. Творчість Л. Давида, Д. Енгра романтизм Творчість Т. Жеріко та Е. Делакруа Мистецтво французької буржуазної революції XVIII ст. Загострення класової боротьби у Франції. Різні політичні й ідейні плини у французькій революції. Політична карикатура епохи революції. Оформлення масових свят. Художня політика якобінців. Класицизм як стиль мистецтва, що втілив найважливіші ідеї епохи. Луї Давид (1748-1825) - художник французької революції. Формування його мистецтва. Подорож до Італії. Дореволюційні твори Давида («Клятва Гораціїв», «Брут»). Класицизм як засіб уславлення і звеличення громадянських доблестей. Дореволюційні портрети Давида. Давид - суспільний діяч революції. Прихильність Давида до класицизму в зображенні героїчних подій у передреволюційних історичних картинах та реалістичні риси в його мистецтві у роки революції в зображенні реальних її діячів («Портрет Лепелетьє», «Смерть Марата», «Зеленярка»). Нове розуміння героїзму і утвердження людської особистості в мистецтві Давида. Демократизм його образів. Ідейна загостреність реалізму Давида. Повернення Давида до класицизму у роки Директорії. Переродження революційного класицизму після Термідора. Класицистичні картини Давида в цю епоху («Сабінянки»), їхній відсторонений характер. Давид - живописець Імперії («Бонапарт на Сен-Бернарі», «Коронація Жозефіни»). Реалістичні портрети цього часу (Автопортрет, Портрет дружини). Вигнання Давида в Бельгію після реставрації Бурбонів. Пізні роботи Давида. Його педагогічна діяльність. Значення творчості Давида та його вплив на подальший розвиток французького мистецтва. Жан Огюст Домінік Енгр (1780-1867) - центральна фігура французького класицизму XIX ст., глава офіційної академічної школи. Його теоретичні позиції. Творчі принципи Енгра та їх відмінність від класицизму Давида. Складність мистецтва Енгра. Точне і об'єктивне спостереження натури в його портретах (портрети чоловіків Рив'єр, портрет Бертена та ін.); висока майстерність реалістичного малюнка Енгра. Пошуки абстрактно-монументального ідеального класицистичного стилю в історичному живописі («Зевс і Фетіда», «Апофеоз Гомера», «Обітниця Людовіка XIII»). Розвиток традицій Енгра в офіційному мистецтві буржуазної Франції. Переглядів: 328 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|