Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовий модуль 7. Мистецтво країн Західної Європи XIX ст.

Тема 25. Мистецтво Франції кінця XVIII – першої половини XX ст.

класицизм. Творчість Л. Давида, Д. Енгра

романтизм Творчість Т. Жеріко та Е. Делакруа

Мистецтво французької буржуазної революції XVIII ст. Загострення класової боротьби у Франції. Різні політичні й ідейні плини у французькій революції. Політична карикатура епохи революції. Оформлення масових свят. Художня політика якобінців.

Класицизм як стиль мистецтва, що втілив найважливіші ідеї епохи.

Луї Давид (1748-1825) - художник французької революції. Формування його мистецтва. Подорож до Італії. Дореволюційні твори Давида («Клятва Гораціїв», «Брут»). Класицизм як засіб уславлення і звеличення громадян­ських доблестей. Дореволюційні портрети Давида. Давид - суспільний діяч революції. Прихильність Давида до класицизму в зображенні героїчних подій у передреволюційних історичних картинах та реалістичні риси в його мистецтві у роки революції в зображенні реальних її діячів («Портрет Лепелетьє», «Смерть Марата», «Зеленярка»). Нове розуміння героїзму і утвердження людської особистості в мистецтві Давида. Демократизм його образів. Ідейна загостреність реалізму Давида. Повернення Давида до класицизму у роки Директорії.

Переродження революційного класицизму після Термідора. Класицис­тичні картини Давида в цю епоху («Сабінянки»), їхній відсторонений характер.

Давид - живописець Імперії («Бонапарт на Сен-Бернарі», «Коронація Жозефіни»). Реалістичні портрети цього часу (Автопортрет, Портрет дружини). Вигнання Давида в Бельгію після реставрації Бурбонів. Пізні роботи Давида. Його педагогічна діяльність. Значення творчості Давида та його вплив на подальший розвиток французького мистецтва.

Жан Огюст Домінік Енгр (1780-1867) - центральна фігура фран­цузького класицизму XIX ст., глава офіційної академічної школи. Його теоретичні позиції. Творчі принципи Енгра та їх відмінність від класицизму Давида. Складність мистецтва Енгра. Точне і об'єктивне спостереження натури в його портретах (портрети чоловіків Рив'єр, портрет Бертена та ін.); висока майстерність реалістичного малюнка Енгра. Пошуки абстрактно-монументального ідеального класицистичного стилю в історичному живописі («Зевс і Фетіда», «Апофеоз Гомера», «Обітниця Людовіка XIII»). Розвиток традицій Енгра в офіційному мистецтві буржуазної Франції.




Переглядів: 328

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.