Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Романтизм у французькому мистецтві XIX ст.

Загострення класової боротьби у Франції в роки Реставрації (1815-1830). Зародження і розвиток романтизму як вираження протесту проти буржуазної дійсності. Передовий романтичний рух 1810-1830-х рр. як роз­виток прогресивних демократичних ідей французької буржуазної революції. Розлад із буржуазним суспільством.

Критичний елемент у романтизмі. Інтерес до національного, історії та національної своєрідності. Інтерес до виняткового і незвичайного у реальній дійсності, до середньовіччя, Сходу, літературних сюжетів.

Теми революційної боротьби у творчості провідних майстрів роман­тичної школи. Боротьба прогресивного романтизму з консервативними художніми течіями. Драматизм романтичного мистецтва, його глибоко емоційний характер.

Художні особливості романтизму у порівнянні з класицизмом. Розуміння композиції, мальовничих проблем, малюнка, світлотіні тощо. Реалістичні тенденції у прогресивному романтизмі. Хронологічні рамки розвитку романтизму та його історичне значення.

Теодор Жеріко (1791-1824) - творець «романтичної школи». Ранні військові сцени Жеріко («Офіцер імператорських єгерів», «Поранений кірасир» та ін.). Зв'язок із творчістю Гро.

Розвиток у творчості Жеріко традицій реалізму і твердження суспільної значимості мистецтва. Трагічна напруженість і схвильованість робіт Жеріко. «Пліт Медузи».

Подорож до Англії, звернення до соціальних мотивів і розвиток реалістичних тенденцій у творчості Жеріко. Літографії Жеріко як один із перших високомистецьких прикладів використання нової, недавно відкритої графічної техніки.

Майстерність реалістичного узагальнення у зображенні повсякденної дійсності в пізніх роботах Жеріко («Перегони у Епсомі», «Вапняна піч», портрети душевнохворих).

Ежен Делакруа (1798-1863) - видатний живописець «романтичної школи». Його перші твори - «Човен Дайте», «Різанина на о. Хіосі». Салон 1824 р. і зіткнення нових естетичних принципів з академічною школою.

Тривожний і схвильований пафос робіт Делакруа. їхня емоційність. Напружені контрасти кольору. Пошуки героїчних образів. Подорож до Англії. Ранні портрети та перші історичні картини. «Свобода, що веде народ» - одне з найяскравіших відображень революційної боротьби в образотворчому мистецтві.

Делакруа після революції 1830 р. Пошуки героїки на Сході, у середньо­вічній історії, у творах Шекспіра і Байрона. Інтерес до зображення тварин. Посилення в його творчості поетичного вимислу. Декоративні риси пізніх робіт Делакруа. Динаміка композиції.

Пошуки драматичного монументального стилю: батальні картини, «В'їзд хрестоносців у Константинополь», розписи в Палаті депутатів, Дуврі й Капелі Ангелів. Щоденник Делакруа та його погляди на мистецтво. Вплив Делакруа на розвиток французького живопису.

Скульптура «романтичної школи». Прагнення скульпторів першої половини XIX ст. до створення монументальних, повних героїчного пафосу творів.

Франсуа Рюд (1784-1855) - найбільший скульптор Франції першої половини XIX ст. Його тісний зв'язок з мистецтвом передової «романтичної школи» у живописі; реалістична основа його монументальних образів, громадянський пафос, патріотизм і народність кращих з них. «Марсельєза». Інші роботи Рюда («Неаполітанський рибалка», «Маршал Ней»). Драма­тична виразність образів Рюда.

 




Переглядів: 848

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.