МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Творчість Д. Констебла, В. ТернераОсобливості розвитку англійського суспільства у XIX ст.. Боротьба тенденцій в англійській літературі та мистецтві. Демократичні тенденції в англійському образотворчому мистецтві і розвиток англійського реалістичного пейзажу. Розвиток акварелі та її вплив на реалістичне розв'язання завдань передачі світла і повітря. Джон Кром Старший і Норичська школа. Джон Констебл (1776-1837) - видатний реалістичний живописець Англії і найбільший пейзажист нового часу. Розквіт творчості Констебла в 1820-х рр. - «Віз для сіна», «Собор у Солсбері», «Кінь у стрибку», «Хлібне поле», пейзажні етюди з натури. Нове відношення до природи як джерело радикальної реформи у пейзажному живописі. Нерозривний зв'язок людини з природою в пейзажах Констебля. Загострене почуття мінливості і різноманіття природи, емоційність її сприйняття. Передача повітря і світла, розробка пленеру, особливості колориту і мальовничої манери. Успіх Констебла у передових реалістичних художників і критиків Франції. Реалізм і демократизм мистецтва Констебла як причина невизнання його буржуазною англійською публікою і критикою того часу. Близькі до Констебла художники. Річард Парке Бонінгтон та його пейзажі, портрети й історичні картини. Зв'язок Бонінгтона з французькою романтичною школою. Джозеф Вільям Тернер (1775-1851) і його пейзажі. Реалістичні, класицистичні й романтичні елементи в його творчості. Інтерес до передачі незвичайних станів природи, світлоповітряних ефектів («Загибель сміливого», «Потяг на мосту»). Акварелі Тернера. Домінуюча схильність до фантастичних сюжетів та трансформація натури в пізній творчості Тернера. Генрі Реберн (1756-1823) - великий майстер реалістичного портрета («Сер Кларк із дружиною», «Вальтер Скотт»). Розвиток побутового живопису. Девід Уїлкі. Реалістичні тенденції і соціальна обумовленість його мистецтва. Тема 29. Мистецтво Англії середини та другої половини XIX ст. Переглядів: 1162 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|