МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Ст.гр. ФЕБ101 Ильченко ВикторияВибір професії — це велика відповідальність. Відповідальність перед батьками, перед суспільством, та найголовніше — перед собою. На жаль, я пізно почала замислюватися щодо свого вибору, бо довго не могла вирішити, ким я хочу бути у дорослому житті. Я довго розмірковувала, адже вибір - це не лише вдале чи невдале рішення, а й моя подальша доля, активне, творче, радісне життя або ж пасивне збайдужіле існування. З ранніх літ я хотіла бути вчителем. Для мене ця професія здавалася цікавою. А саме я хотіла бути вчителькою молодших класів тому, що я дуже люблю маленьких діточок, хотіла їм передавати знання і навики. Але я довго вагалася серед двох професій - мені ще дуже подобалась професія економіста. Чому саме ця професія? Тому що у школі я любила математику і це було основним аргументом щодо мого вибору. Професія економіста вимагає різноманітних знань та навичок: вміти аналізувати, користуватися математичними знаннями, порівнювати якісь економічні явища та процеси. Це виглядає дуже цікавим. Після закінчення школи я подавала документи в декілька вузів. Два основних перед якими я довго не могла зробити вибір: Педагогічний Університет ім.Ушинського та Одеська Національна Академія Харчових Технологій. Я питала у своїх батьків, друзів, родичів, що краще обрати тому що дві професії мені подобались. Але вони правильно сказали, щоб я обирала сама,бо мені навчатися у подальшому житті. Все ж таки я обрала професію економіста. Коли я прийшла подавати документи в ОНАХТ, мені сподобалось все. Приймальна комісія, на відміну від інших ВНЗ добра, легко будо спілкуватися з людьми, які там працювали, доступно пояснили всі правила вступу до академії, чим я була дуже задоволена. Також мені сподобалась атмосфера в академії, її архітектура, вигляд головного входу. За короткий час навчання мені сподобався колектив вчителів, які у нас викладають, але вони бувають суворі до нас, але це добре. Ще мені подобається вчитися, я не думала, що так все буде добре. Мені подобаються заняття, подобається відповідати, також у мене дуже гарна група. Також подобається позаучбове життя академії: туристичні походи, концерти. Я вважаю головний плюс у моєму виборі професії - це те, що економісти були і залишаються найбільш популярними фахівцями на ринку праці. Звичайно, щоб стати висококласним фахівцем, треба дуже добре працювати багато років, але я буду дуже старатися. З кожним днем я не сумніваюсь у своєму виборі! Я рада, що обрала саме цю академію - Одеську Національну Академію Харчових Технологій!!! Переглядів: 247 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|