ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом
І. Організаційний момент
ІІ Повторення вивченого матеріалу
1 Усна лічба
2 Математичний диктант
• Запишіть, чому дорівнює різниця в прикладах: 13 — 3; 17 — 10; 20-10.
• Запишіть, чому дорівнює сума в прикладах: 10 + 6; 10 + 9; 10 + 10.
Із прикладу на додавання складіть два приклади, на віднімання.
10 + 8 = 18
• Запишіть, скільки сантиметрів в 1 дм 4 см; 1 дм 7 см; 2 дм.
• Збільшить на 1 числа: 0; 1; 10.
• Зменшить на 1 числа: 1; 11; 10.
3 Гра «Назви пропущені числа»
__10__ __14__ __17__ __12__
ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом
1 Підготовча робота
На дошці записані приклади.
1 + 1 2 + 1. З + 1 4+1 5 + 1
6+1 7+1 8+1 9+1
— Прочитайте тільки відповідь. Що ви одержали? (Послідовний ряд чисел від 2 до 10)
— Як він утворювався? (Додавали до числа 1.)
— Тоді, що означає додати до числа? (Одержати наступне число.)
2 Пояснення нового матеріалу
— Продовжимо додавати по 1, починаючи з 10 і до 20.
— Які числа одержали? (Наступні)
— А тепер будемо віднімати по 1, починаючи з 20.
— Які числа одержали? (Попередні)
З Первинне закріплення
— До якого числа необхідно додати 1, щоб одержати 13; 16;20?
Від якого числа треба відняти 1, щоб одержати 10; 14; 12?
Самостійна робота
15-5 7+10 17-1 20-1
14+1 10+5 19-1 18-8
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Хвилі бавляться та б’ються
Наче неслухи-хлоп’ята.
І стрибають, і сміються:
Вітер їм лоскоче п’яти.
Вгору, вниз і знову вгору
Підганяє дужий вітер.
Розгойдав він ціле море — Як же
Переглядів: 299 |