Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом

І. Організаційний момент

ІІ Повторення вивченого матеріалу

1 Усна лічба

2 Математичний диктант

• Запишіть, чому дорівнює різниця в прикладах: 13 — 3; 17 — 10; 20-10.

• Запишіть, чому дорівнює сума в прикладах: 10 + 6; 10 + 9; 10 + 10.

Із прикладу на додавання складіть два приклади, на віднімання.

10 + 8 = 18

• Запишіть, скільки сантиметрів в 1 дм 4 см; 1 дм 7 см; 2 дм.

• Збільшить на 1 числа: 0; 1; 10.

• Зменшить на 1 числа: 1; 11; 10.

3 Гра «Назви пропущені числа»

__10__ __14__ __17__ __12__

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом

1 Підготовча робота

На дошці записані приклади.

1 + 1 2 + 1. З + 1 4+1 5 + 1

6+1 7+1 8+1 9+1

— Прочитайте тільки відповідь. Що ви одержали? (Послідовний ряд чисел від 2 до 10)

— Як він утворювався? (Додавали до числа 1.)

— Тоді, що означає додати до числа? (Одержати наступне число.)

2 Пояснення нового матеріалу

— Продовжимо додавати по 1, починаючи з 10 і до 20.

— Які числа одержали? (Наступні)

— А тепер будемо віднімати по 1, починаючи з 20.

— Які числа одержали? (Попередні)

З Первинне закріплення

— До якого числа необхідно додати 1, щоб одержати 13; 16;20?

Від якого числа треба відняти 1, щоб одержати 10; 14; 12?

Самостійна робота

15-5 7+10 17-1 20-1

14+1 10+5 19-1 18-8

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Хвилі бавляться та б’ються

Наче неслухи-хлоп’ята.

І стрибають, і сміються:

Вітер їм лоскоче п’яти.

Вгору, вниз і знову вгору

Підганяє дужий вітер.

Розгойдав він ціле море — Як же




Переглядів: 299

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.