Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Юридична природа і правовий режим повітряного простору

Відповідно до норм міжнародного і внутрішньодержавного права суверенітет держав поширюється на повітряний простір у межах їх сухопутної і водяної території, тобто по своїй юридичній природі цей простір - частина державної території.

Конвенційної ж норми про верхню границю повітряної території держави не існує. Немає такої норми й в українському законодавстві. Мається міжнародний звичай про те, що ця границя не повинна перевищувати 100 — 110 км над рівнем моря.

Держави самі встановлюють правила вльоту на свою чи територію вильоту з її іноземних повітряних судів.

Звідси випливає, що екіпажі повітряних судів, що здійснюють міжнародні польоти, повинні знати національне повітряне законодавство не тільки своєї держави, але і держав, над якими вони пролітають.

У рамках ИКАО були проведені велика робота з уніфікації аеронавігаційних правил, що сформульовані в додатках до Чикагської конвенції 1944 р. Правила про повітряні пересування повинні застосовуватися до судів усіх держав на недискримінаційній основі (ст. 11 Чикагської конвенції 1944 р.).

У відповідності зі ст. 29 даної Конвенції кожне повітряне судно, що здійснює міжнародні польоти, повинне мати на борті такі документи:

-посвідчення про реєстрацію,

-посвідчення про придатність до польотів,

-бортовий журнал і ін.

При перебуванні в повітряному просторі іноземної держави повітряному судну дозволяється мати радіопередающу апаратуру, що може використовуватися тільки членами літного складу екіпажа, що володіють спеціальним на те дозволом, виданим компетентною владою держави реєстрації судна (ст. 30 Чикагської конвенції 1944 р.).




Переглядів: 743

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.